loistavagallup:)
Ekaks margariini ja sitten juusto sitten muut roippeet!!!!. Paitsi lämpimissä voileivissä juusto tulee kaiken muun täytteen päälle
Täsmälleen näin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja loistavagallup:):Ekaks margariini ja sitten juusto sitten muut roippeet!!!!. Paitsi lämpimissä voileivissä juusto tulee kaiken muun täytteen päälle
Mäkin peesailen tätä. Ei sitä juustoa voi pistää leikkeleen päälle... Yöks!Alkuperäinen kirjoittaja loistavagallup:):Ekaks margariini ja sitten juusto sitten muut roippeet!!!!. Paitsi lämpimissä voileivissä juusto tulee kaiken muun täytteen päälle
Mun voikkuleivissä noilla vermeillä järjestys margariinin jälkeen on salaatti, leikkele, juusto, kurkku ja tomaatti.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kalkkunaleike AINA juuston alle. Se ei saa näkyä sieltä.
Salaatti, kurkku ja tomaatti tulee juuston päälle.
näin juurAlkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Näin se menee; voi tms., kinkku, juusto, (kurkku, tomaatti)
Näin!Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Näin se menee; voi tms., kinkku, juusto, (kurkku, tomaatti)
Mun järjestys tämä myösAlkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Mun voikkuleivissä noilla vermeillä järjestys margariinin jälkeen on salaatti, leikkele, juusto, kurkku ja tomaatti.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Kalkkunaleike AINA juuston alle. Se ei saa näkyä sieltä.
Salaatti, kurkku ja tomaatti tulee juuston päälle.
On se jännä... Siis se, että tässäkin asiassa on niin monia mieltymyksiä.