G: Joulusiivouksesta ja miehistä....

Kuis on, onko miehestä apua joulusiivouksessa? Vai tekiskö mieli heittää ukko pellolle siks aikaa että saa itse rauhassa siivota?

Tänään tuota siivousta harrastettiin ja aluks oli mielessä et armas ukko vois painua sinne... Mutta sitten lähtikin sujumaan ja mukavasti YHDESSÄ saatiin koti joulukuntoon. Nyt on hyvä mieli.
:heart:
 
Keittiönoita
Mulla ei ole miestä, mutta 17 v pojasta on apua. Siivoilee omaa huonettaan... pesee just siellä lattioita... ja on ollut mulle apuna vieden roskia, hakien kuusen, käyden kaupassa, pesten pyykkiä, käyttäen koiran ulkona, pesten kylpyhuoneet jne. Aloitettiin koko joulusiivous vasta tänää iltapäivällä ja iltaan mennessä kämppä on siisti. Yhteispelillä se sujuu tehokkaammin kuin yksin =)
 
On siitä apua. Se on töissä, pois jaloista, ja on antanut mun siivota ihan rauhassa :xmas: . Sain putsattua jopa sen vaatekaapin, ja päästään varmaan juhannukseen asti ennen kun siippaseni huomaa että onnea tuovista t-paidoista on hävinnyt ainakin 15 kpl :whistle:

Jouluruoat tekee mun äiti :heart: ja lahjat ostin minä, miehen rahoilla, eli se meni 50/50 :D
 

Yhteistyössä