G: Joululahja, jonka muistat ikuisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naavatonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se oli varmaan jotain -80- luvun loppua , oltiin toivottu siskon kanssa hartaasti Nintendoa ja omaa pientä pelitelkkaria meidän huoneeseen. Ja saatiinkin se, vaikka ollaan aina oltu pienituloisia kun isä ei ole ollut koskaan töissä. Sen muistan ikuisesti.

ikuisesti muistan joulun kun olin n.8v. olin toivonut uusia luistimia ja joo paketista tuli aivan kamalat jonkun muun ensin puhkikuluttamat luistimet jotka isäni oli maalannut seinämaalilla valkoiseksi.... SIIS AIVAN JÄRKYT!!!!

Kummisetäni osti mulle mua isomman pehmo kengurun, joka pysyi pystyssä ja sen taskussa oli pikku kenguru. Nalle puh fanille se oli aivan ihana ja ikimuistoinen lahja =) Elettiin 80-luvun alkua tuolloin ja muistan sen kuin eilisen päivän.

Ex-mieheltä saadut angoraiset polvenlämmittimet jäivät mieleen, olivat vielä jotain xxs-kokoa eli eivät mahtuneet mulle. (oli kuulemma olleet viimeset joten oli saanu halvalla...) Toinen joka on jääny mieleen oli pussillinen hirveää, ruman vihreää villalankaa. Yllättäen jostain kirppikseltä löytäny halvalla :xmas:

Joku surkea sormivibra jonka sain silloiselta heilastelulta, oli yhtä tyhjän kanssa se vekotin.

Toisena pakko sanoa viltti ja Andy McCoyn kirja, jotka sain silloiselta kundikaverilta just ennenku lemppasin sen :saint:

Mä muistan parhaiten sen joulun kun sain 80 luvulla rullaluistimet joululahjaksi.. ja sit niitä saikin katsella sinne kesäkuuhun asti kun sisällä ei annettu edes jalkaan sovittaa.. kesäkuuhun mennessä se kovin innostus niiden suhteen olikin sitten jo lopahtanut ja kaikenlisäksi rullaluistimet oli niin isot että menivät vielä monta kesää jalkaan kokonsa puolesta.. olin joku 10vuotias ja rullaluistimet oli kokoa 37.. nyt ikää 30 vuotta ja jalankoko kasvanut tuosta 2numeroa..

Paras joululahjani oli se kun pikkusiskoni syntyi sen vuoden jouluaattona kun itse olin kesällä täyttänyt 5 vuotta. Nukkeja rakastavalle pikkutytölle pikkusisko oli aivan ihana elävä nukke.

Yhteistyössä