G: Joulukuusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aito, omasta metsästä haettu kuusi meilläkin. Koristeetkin on "perinteisen" värisiä, punaisia ja kultaisia palloja, sininset menee just ja just, mutta uusia, limejä, liloja, mustia ym. palloja vierastan.

MargeSimpson: noita oikeita käpyjä voi kyllä spraymaalilla maalailla millaisiksi haluaa. Vielä kun kiinnittää langan pätkän kantaan, niin valkeassakin kuusessa on kauniit kävyt. :)

ennen oli aito mut en jaksa sitä kun se varisee ja sotkee niin kauheesti. oon niin laiska siivoon että oli aika karsee sotku. nyt meillä on muovikuusi toista vuotta ja aitoo ei tuu enäänja äitikin on tyytyväinen :D ei meillä ainakaan kukaan vaadi kumpisen olla pitää, pääasia et joku tuodaan.

meita on jo vuosia palvellut meidan discokuusi, eli muovinen jossa lasikuituvalot eli koko kuusi valaistu ja muuttaa varia koko ajan. tama kuusi siis kaivetaan esille tanakin vuonna. lisaksi hankitaan eka kertaa aito kuusi, tuuhea ja levea ja semmoinen joka ei varista neulasia.

Aito kuusi,tottakai.Appiukon metsästä käydään hakemassa,on meillä perinne että appivanhemmat ja miehen veli perheineen+meidän perhe ollaan siinä samalla retkellä,paistetaan nuotiolla makkaraa jne.

Muovikuusi on meillä. Muuten mun äiti ei vois käydä meillä jouluna, kun sillä on astma. Ja onhan se ihan käteväkin, ei karise ja näin.

Marge: valkee kuusi kuulostaa tosi kivalta. Voisin kuvitella itekin sellaiseen hurahtavani, jos tuota vihreää ei olia valmiina.

meillä on muovinen..
vihree ollut ennen mut pitäs ostaa uus...koira ja lapset vähän sitä käsitelleet edellisinä jouluina...

mä haluisin mustan tai valkoisen kuusen (näin yhdessä kuvastossa )
mut mies ei innostunut... :whistle:

Aito joulukuusi.
Viime vuonna ostettiin kaunein kuusi, mitä meillä on koskaan ollut, se oli siis täydellinen.Joten samalta "kuusenkasvattajalta" koetamme tänäkin vuonna kuusen ostaa

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
meita on jo vuosia palvellut meidan discokuusi, eli muovinen jossa lasikuituvalot eli koko kuusi valaistu ja muuttaa varia koko ajan.

Kuulostaa aika.. äitelältä. :D

Meille tulee tänäkin vuonna oikea kuusi. Jossain varaston perällä on jemmassa muovikuusikin, mutta se ei ole nähnyt päivänvaloa vuosikausiin. Hankittiin joskus ajat sitten lastenhuoneeseen.

Meillä on muovikuusi. Ostettiin se viime jouluna. Ollaan vain aatto kotona ja sitten useammaksi päiväksi mummolaan, joten eipä ois palatessa aidosta kuusesta jäljellä kuin ruoto :D Lisäksi olen niin kyllästynyt siihen, että aito kuusi sotkee paljon, vaikka kuinka kastelisi.
Koristeet meillä on punaista ja hopeaa. Kultaa ei saa olla koristeissa ollenkaan. Nyt ois hakusessa semmoiset hopeat paksut köynnökset. Viime jouluna niitä ei löytynyt.