G: Joulukinkun paras kaveri on... (kalkkunaihmiset ja muut paistinpaistajat pysykää poissa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon varmaan ainoo täällä, jolle kinkku ei laske :( Siis syön, mutten varsinkaan vastapaistettuna :x Kylmänä sitten..
Jouluruoista mua himottaa eniten lanttu- ja perunalaatikko + rosolli (ilman silliä). Ja tietty lihapullat ja potut :p

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
tummaa joululimppua alle ja sinappia päälle :p

Tää on muuten kans ihan sika hyvä! Sitten aattoyönä kun ei enää lautassettiä jaksa... :p

No just sillon :D Ehkä parasta koko jouluruoassa, toki laatikot ja muut tilpehöörät pitää nauttia ja huolella, mutta se yöllinen jääkaapilla käynti... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Mä oon varmaan ainoo täällä, jolle kinkku ei laske :( Siis syön, mutten varsinkaan vastapaistettuna :x Kylmänä sitten..
Jouluruoista mua himottaa eniten lanttu- ja perunalaatikko + rosolli (ilman silliä). Ja tietty lihapullat ja potut :p

Oioioi, ihanaa, saa kohta taas sillisalaattia :p Rosolli on rosollia, siis ilman silliä, mutta rosolli sillillä on sillisalaattia. Ja se on mun herkkua :p

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:

Juu! En mäkään sitä lämpimänä syö! Jääkylmänä IHANAA!

Yhteistyössä