G: Jos varattu mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietinnässä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis mulla oli just tälläinen yrittäjä joka piinasi mua muutaman viikon. Mukamas eroamassa jne haukkui vaimoaan. En kertonut vaimolle mutta annoin kyllä miehen kuulla kunniansa!

Alkuperäinen kirjoittaja matamiko:
kertoisin jos tuntisin naisen,niin haluisin että mullekkin kerrottaisiin.vastuu on molemmilla jos suhteen varattuun aloittaa.

Minä katson vastaavani vain siitä, että EN aloita sitä suhdetta! Sanon sen ihan omalla suullani suoraan sille miehelle silloin!

Jos sanoisin tuollaisesta sen miehen vaimolle, niin sitten saattaisin olla lopun ikääni epäilyksenalainen, vaikka miehen kiinnostus minua kohtaan olisi kuinka yksipuolista!

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
kertoisin jos tuntisin naisen,niin haluisin että mullekkin kerrottaisiin.vastuu on molemmilla jos suhteen varattuun aloittaa.

Minä katson vastaavani vain siitä, että EN aloita sitä suhdetta! Sanon sen ihan omalla suullani suoraan sille miehelle silloin!

Jos sanoisin tuollaisesta sen miehen vaimolle, niin sitten saattaisin olla lopun ikääni epäilyksenalainen, vaikka miehen kiinnostus minua kohtaan olisi kuinka yksipuolista!

mun mielestä vastuu siitä suhteesta on sen miehen ja miehen vaimon harteilla eikä kuulu pätkääkään kolmansille osapuolille, oli sitten rinnakkaissuhteita tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:

mun mielestä vastuu siitä suhteesta on sen miehen ja miehen vaimon harteilla eikä kuulu pätkääkään kolmansille osapuolille, oli sitten rinnakkaissuhteita tai ei.

Jos tapaus on niin pienen piirin sisäinen, että vaimon henkilöllisyys on tiedossani, niin en voisi aloittaa minkäänlaista suhdetta vaikka kuinka sinkku olisin!

Sitten en tiedä, jos miehen vaimo olisi tuikituntematon ja mies itse olisi silmä mustana saatuaan vaimoltaan turpiinsa.

en mä ole vaimolle käräyttänyt tuota yhtä, joka ilmiselvästi on musta kiinnostunut. en kyllä ole sitä estellytkään, katson itse mihin pisteeseen annetaan mennä ja jos menee överiksi niin sit peli poikki. mutta vaimolleen en kerro, tuli mitä tuli.

Jos se nainen ois joku mulle täysin vieras niin en kertois, koska en itekään haluis että joku ventovieras akka soittelee mulle. Ja hitostako mä voisin tietää mikä vapaa suhde niillä on.

Jos ois tuttu nainen niin kertoisin.

Yhteistyössä