G: Jos teillä on 5 karkkia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsää...

Vieras
tai jotain muuta herkkua jos et karkista pidä, niin syötkö itse 3 ja annat miehelle 2 vai syöt 2 ja annat miehelle 3? Herkkuja ei voi puolittaa eikä kaikkia syödä salaa ;)

Mä syön 2 ja annan miehelle 3. Näin toimin aina mutta mies taas syö aina 3 ja antaa mulle 2!!!! Argh!!! Ehkä mä olen liian kiltti ;)

mun mies ei söis ku 2.vaikka viidestä antaisin sille 3 niin se antais yhden takas :kieh: se on pitemmänpäälle raivostuttava piirre kun se ite aina ottaa vähemmän tai jättää ottamatta,ikinä ei myöskään ota viimestä :headwall:

Mä en tajunnut? Jos en mä pitäis karkista ni ei kai se ois herkkua? Sillon ukko sais kaikki. Satun kuitenkin pitämään ja jos molemmat ollaan kotona annan kaks tai kolme. Luultavasti kaks, ja syön ite kolme, koska ukko ei tykkää karkista yhtä paljon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en tajunnut? Jos en mä pitäis karkista ni ei kai se ois herkkua? Sillon ukko sais kaikki. Satun kuitenkin pitämään ja jos molemmat ollaan kotona annan kaks tai kolme. Luultavasti kaks, ja syön ite kolme, koska ukko ei tykkää karkista yhtä paljon ;)

Sitä mä juuri tarkoitin, että jos ei pidä karkista niin kuvittelee tilalle jonkun muun herkun jos siis pitää :) Taidan itsekin tästä lähtien syödä 3 ja antaa miehelle vain 2 :D

Yhteistyössä