L
Laihduttaja
Vieras
Tässä muutaman kymmenen kiloa laihduttaneena olen pikkuhiljaa alkanut kypsyä ympäristön tapaan regoida laihdutukseeni. Ensin ihmiset joko huutavat isoon ääneen miten paljon olen laihtunut tai katsovat silmät pyöreinä. Sitten kysytään miten olen laihtunut niin paljon. Kun kerron laihtuneeni ihan laskemalla kaloreita ja liikkumalla ihmiset eivät meinaa sitä uskoa.
Onko nykyään joku oletus,että laihtuminen tapahtuu poppaskonsteilla?
Kun tieto laihtumisestani ja laihdutuksesta leviää minulle ei tarjoilla enää ruokaa tai herkkuja. Anoppilassakin ruoan aikaan mulle todetaan "no sä et varmaan syökkään tätä meidän ruokaa" no en sitten varmaan..
Sitten huolehditaan kuitenkin "syötkö sä enää mitään" kun kieltäydyn vaikkapa karkista tai jos syön karkkia niin "älä nyt rupea lipsumaan"
Kaikkia tuntuu kiinnostavan mitä laihduttaja syö....helv.
Onko nykyään joku oletus,että laihtuminen tapahtuu poppaskonsteilla?
Kun tieto laihtumisestani ja laihdutuksesta leviää minulle ei tarjoilla enää ruokaa tai herkkuja. Anoppilassakin ruoan aikaan mulle todetaan "no sä et varmaan syökkään tätä meidän ruokaa" no en sitten varmaan..
Sitten huolehditaan kuitenkin "syötkö sä enää mitään" kun kieltäydyn vaikkapa karkista tai jos syön karkkia niin "älä nyt rupea lipsumaan"
Kaikkia tuntuu kiinnostavan mitä laihduttaja syö....helv.