V
vakava
Vieras
eli kuukauden aikana paino noussut roimasti...ahistaa ja itkettää.
mä vaan syön ja syön...vaikkei oisnälkä niin syön..ja en ole raskaana, jos joku sitä meinaa ehdottaa.
mielialalääkitys on, jota olen syönnyt vuoden ja aiemmin se on viennyt ruokahalut...nyt niitä on vaikka muille jakaa.
joka ilta menen vatsa kipeänä nukkumaan ja aamulla itkua tuherran seuraavan syömis hirmuisen päivän kanssa...se kun alkaa jo aamusta...en syö vain herkkuja vaan ruokaa...
tässä tämän päivän menusta hiukan otetta:
aamulla 4ruisleipää
kahvia
päivällä 3 perunaa ja jauheliha kastiketta, italian salaattia
1 litra jäätelöä
0,4dl jugurttia
2 ruisleipää
vähän karkkia
3 satsumaa
vähän vielä leipää
kaupan via mikroateria
vadelma kiisseliä
vettä menee n. 05-1l
mitä tämä on...??? siis tuntuu että koko ajan nälkä...ja jos koitan olla päivän syömättä niin iltasella se iskee 10000xpahemmin...
mä vaan syön ja syön...vaikkei oisnälkä niin syön..ja en ole raskaana, jos joku sitä meinaa ehdottaa.
mielialalääkitys on, jota olen syönnyt vuoden ja aiemmin se on viennyt ruokahalut...nyt niitä on vaikka muille jakaa.
joka ilta menen vatsa kipeänä nukkumaan ja aamulla itkua tuherran seuraavan syömis hirmuisen päivän kanssa...se kun alkaa jo aamusta...en syö vain herkkuja vaan ruokaa...
tässä tämän päivän menusta hiukan otetta:
aamulla 4ruisleipää
kahvia
päivällä 3 perunaa ja jauheliha kastiketta, italian salaattia
1 litra jäätelöä
0,4dl jugurttia
2 ruisleipää
vähän karkkia
3 satsumaa
vähän vielä leipää
kaupan via mikroateria
vadelma kiisseliä
vettä menee n. 05-1l
mitä tämä on...??? siis tuntuu että koko ajan nälkä...ja jos koitan olla päivän syömättä niin iltasella se iskee 10000xpahemmin...