G: Jos täällä saisi jonain päivänä kirjoittaa vain omalla, oikealla nimellään..

jadal
Jäin oikein pohtimaan tätä...

Jos ihmisellä on tavallinen tusinanimi ja asuu isommassa kaupungissa, ei kait se niin kamalaa olisi. Mutta jos satutkin olemaan ihminen, jonka nimisiä on vain yksi ja asut jossain pienellä paikkakunnalla, samaan lopputulokseen pääsee, jos kiipeää esim. kirkon torniin huutelemaan kommenttejaan.

Eli lapsia saattaisi hetken nolottaa.;)

Toisaalta, minä kyllä olen aina ja kaikkialla suuna, päänä, jos koen, että asia minua kiinnostaa.
ai vähän niinku mä, mullon tasan yksi kaima :D
 
En
En kirjoittaisi, koska minulla ei ole oikeutta haaveilla vauvasta ja pyöriä täällä vaikka nyt pyörinkin. En haluaisi siis että kukaan tietäisi että vauvasta haaveilen.

Ehkä sitten joskus jos vauva olisi, voisin kysyä jotain pikkujuttuja tyyliin "onkohan tällä hampaat puhkeamassa". Mitään muuta en kirjoittelisi.
 
Niin on. Onneksi mua ei löydä Googlesta edes nimellä..
Miksi "onneksi"?
Minun nimelläni google tarjoaa pari sivua linkkejä; osa blogiin, kotisivuille jne, osa yliopistolle, osa yhdistystoimintaan, osa töihin... En koe sitä mitenkään häiritsevänä.

Ja kirjoittaisin ihan samat jutut nimellänikin.
Itseasiassa livenimi on vain muutaman klikkauksen päässä profiilista muutenkin.
:D
 
Toki voisin kirjoittaa omalla nimellänikin. Ja nimi on ainoa Suomessa, eli ihan itse joutuisin sanoistani myös vastaamaan. Itse asiassa olen jo pitkään toivonut sellaista palstaa, jossa voisi kirjoitella vain omana itsenään -jäisi tuo ylimääräinen törky pois ja voisi ihan aikuisten oikeasti vaihtaa ajatuksia.
 
Periaatteessa voisin kirjoittaa kyllä omalla nimelläni, eikä juttujen sisältö poikkeaisi pätkääkään.

Käytännössä en kuitenkaan näin haluaisi tehdä. Ei siksi etten voisi olla mikä olen jne, vaan siksi että johan se on nähty miten sekopäistä porukkaa täälläkin liikkuu, enkä halua sekopäiden rynnivän ovenitaa, soittelevan minulle, tai laittavan edes sähköpostia henkilökohtaiseen sähköpostilaatikkooni.

Mulla on ollut kaksi ihka oikeaa stalkkeria, enkä kolmatta enää halua.
 
"mammutti"
Eli noin puoli tuntia sitten kävin vessassa ja laitoin pikkuhousunsuojan, nyt menin uudestaan kun tuntui olevan side jo niin täynnä. Olikin tullut jotain ihmeellistä ruskeaa vuotoa, ei siis näytä vereltä mutta mitä muuta voi olla? Eikai lapsivettäkään? Aikaisemminkin on siis tullut todella runsasta kellertävää vuotoa mutta olen ajatellut valkovuodon olevan vaan runsaampaa ja hieman erilaista koostumukseltaan.

Mutta siis nyt ahdistaa että mitä tuo ruskea vuoto tarkoittaa? Neuvoja!
 

Yhteistyössä