G: Jos saisit nyt ottaa mitä tahansa ruokaa, niin mitä ottaisit?

  • Viestiketjun aloittaja Terve taas =)
  • Ensimmäinen viesti
Onko juusto ruokaa? Voisin ottaa nyt sellaisen juustolautasen, jossa olisi muutamaa erilaista homejuustoa ja joitain pitkään kypsytettyjä juustoja. Ja ehkäpä palanen halloumia, ja muutama viininlehtikääryle.
Aurinkokuivattuja tomaatteja, marinoituja munakoisoja. Ja valkosipulijogurtissa lilluvia vihreitä paprikoita ja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Mä laitan kans, mutta varmaan lähemmäs 15 pussia per ketsuppitötterö. Mies sanoo että sitä välillä meinaa hävettää se määrä. :ashamed: Mutta ku ne pussit on niin pieniä.. :snotty:
Mä laitan kans aika lailla saman verran.. Paitsi että ne on pieniä, niin jotenkin tuo hesen/mäkkärin jne mustapippuri on niin hemmetin mietoa verrattuna siihen, mitä käytetään kotona ruoanlaittoon.. : /

Se, mikä hymyilytti oli se, että täällä on näin iltamyöhään kovin nälkäistä porukkaa, melkein joka toinen haluais nyt pihvin, muutkin jotain täyttävää, kebavia, kiinalaista, thaimaalaista jne.. :)

Mä haluaisin ihan vain vesimelonia.. Sitä voisin syödä vaikka ympäri vuoden joka päivä, harmi vaiin, että ne on parhaimmillaan vain loppukesästä. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuh:
Mä haluisin sushia. En oo koskaan syönyt, uskokaa tai älkää.
En minäkään. Mies vakuuttaa, että se on hyvää ja lupas viedä mut Japanilaiseen ravintolaan sitä syömään, heti kun olen kypsynyt ajatukselle.. Vielä en oo.. :)

Muistan, kun se vei mut syömään etanoita, kun en niitä ennen syönyt, ja söinhän mä ne kaikki ja vakuuttelin vielä miehelle, että hyviä oli, mutta hittolainen arvasi mun ilmeestä, ettei oikein ollut mun juttu.. Nyt sushin kohdalla tietää jo, että tarviin pitempää kysyttelyä ajatukselle eikä vie enää sponttaanisti niinkuin etanoiden kohdalla.. Isänsä oli kuulemma maistanut joskus ulkomaanmatkalla suklaakuorrutteisia skorpioneja ja niitä mieskin haluaisi joskus maistaa, minua koko ajatus rouskuvasta skorpionista suussa pelottaa suunnattomasti :eek:
 

Yhteistyössä