Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mustapippuria ketsupin sekaan.Pistän aina jos käyn jossain hesessä tms syömässä, ketsupin sekaan pussin pippuria.
Mä laitan kans, mutta varmaan lähemmäs 15 pussia per ketsuppitötterö. Mies sanoo että sitä välillä meinaa hävettää se määrä. :ashamed: Mutta ku ne pussit on niin pieniä.. :snotty:
Pitikin sit edes miettiä tätä asiaa...nyt tekee niiiiin hulluna mieli pihviä. Prkl![]()
Mä haluisin sushia. En oo koskaan syönyt, uskokaa tai älkää.
Mä haluisin kans sushia..Tehny mieli jo pitkän aikaa mutku mies tai kukaan kavereista ei tykkää siitä ni tyhmä mennä yksinkään syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Mä laitan kans, mutta varmaan lähemmäs 15 pussia per ketsuppitötterö. Mies sanoo että sitä välillä meinaa hävettää se määrä. :ashamed: Mutta ku ne pussit on niin pieniä.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja muuh:Mä haluisin sushia. En oo koskaan syönyt, uskokaa tai älkää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22240263:justiin grillaavat telkkarissa, sub teeveessä. nuo kyllä maistuis.
Etanoita valkosipulivoissa
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22240309:joka alan amatööri taas äänessä.
Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22240389:mun ruokakoeilut on yleensäkkin hyvin onnistuneita, niin että muistuta vaan.