M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gasta:Mun sisko osti briot v. 2005. Mullekin tuli sitten ajankohtaiseksi vaunun osto ja löysin samanlaiset käytettyinätyytyväinen olen.
Alkuperäinen kirjoittaja reppis:Bugaboo Cameleonit.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja reppis:Bugaboo Cameleonit.
Peesi, nämä ostaisin jos olisi vauva tulossa.
Ovat tyylikkäät, kevyet ja näppärät cityrattaat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja reppis:Bugaboo Cameleonit.
onko se istuinosa hyvä?, kun eikö se ole semmoinen "kuppimainen"?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja reppis:Bugaboo Cameleonit.
onko se istuinosa hyvä?, kun eikö se ole semmoinen "kuppimainen"?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja reppis:Bugaboo Cameleonit.
miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja yxx:missä liikut eniten? kaupungissa vai maalla?
Itse tykkään kovasti brion kombi -yhdistelmistä, liikkuvat soralla ja lumessa, eikä asfaltillakaan ole valittamista...
Kaupungissa/-lla eivät vaan ole kaikkein pienimmät ja ketterimmät, joten siihen tarkoitukseen ostin sitten matkarattaat...
eli jos tarve on vaan kaupungissa, ostaisin yhdet pient ja ketterät...
Alkuperäinen kirjoittaja yxx:missä liikut eniten? kaupungissa vai maalla?
Itse tykkään kovasti brion kombi -yhdistelmistä, liikkuvat soralla ja lumessa, eikä asfaltillakaan ole valittamista...
Kaupungissa/-lla eivät vaan ole kaikkein pienimmät ja ketterimmät, joten siihen tarkoitukseen ostin sitten matkarattaat...
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:Alkuperäinen kirjoittaja yxx:missä liikut eniten? kaupungissa vai maalla?
Samat sanat. Ja brioissa on koppa ylhäällä, hyvä pitkälle, kun muutenkin saa vääristellä, niin ei vaunuissa tartte. Ja jos kulkee bussissa, niin pienet kääntyvät etupyörät ei ole ihan parhaat.. (nimm.auttaja)