G: JOS nyt etsisitte omistusasuntoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja

Vieras
Niin etsisitkö valmiiksi remontoitua, sellaista, johon pitää jonkun verran remonttia tai vastaavaa tehdä vai semmoisen, joka pitäis melkeinpä kokonaan rempata?

Kerrotko vielä ikäsi, miehesi iän ja lastenne iät? :)

Just nyt en etsisi, ellei olisi käteistä vähintään puoleen asunnon arvosta.

Mutta valmista, rempat alkavat riittää jo.
(ipanoita neljä ja viimeiset kahdeksan vuotta ovat olleet yhtä remonttia)

Sellainen jossa pitäis jonkin verran tehdä remppaa mutta ei sellaista kokonaan rempattavaa.

Mä 30, mies 31, poika 7 ja vauvan laskettu aika kolmen viikon päästä =)

Mä haluisin semmoisen mistä selviäis pienellä hieno säädöllä saada mieluinen. Pintarempaa yms. Tämä ostettiin niin otettiin vanha tapetti pois ja maalia+ korostemaalia pintaa. Muuten hyve!
Minä pian 29, mies 29, pojat -02,-04,-08

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
alue vaikuttais pelkästään,eli kävis ihan missä kunnossa vaan oleva :)

mikä merkitys iällä? noh,vähän päälle parikymppisiä ollaan ja lapset alle kouluikäsiä.

No ei ehkä sillä omalla iällä. Lähinnä aattelin lapsien ikiä, mut kysyin sit kuitenkin vanhempienkin iät :D

ihme kyssäri, mut vuosi sitten ostettiin kämppä, johon laiteltu kaikki uusiks: sähköt, putket, sisäpinnat yms yms yms. eli vastaan "pitäis melkeen kokonaan rempata".
ollaan 23v, vaavi

Ihan valmiin, johon ei tarvitsis tehdä yhtään mitään. Meinaa mulla menee nyt jo hermot remontin kanssa, vaikkei tehdä edes itse (pelkkä keittiö) ..

28, 32, 7, 6 ja 3.

Oletko myymässä ja mietitkö pitäisikö tehdä pientä pintaremonttia?

Älä tee. Me etsittiin pitkään, ja mieluiten sellaista, jossa esim. putket ja katto tehty, muttei pintoja. Koska ei ne pinnat kuitenkaan miellyttäisi.

Loppuviimein ostettiin uusi rivari, kun ei sopivaa ok-taloa löytynyt. Ikää 30+.

Alkuperäinen kirjoittaja tättä:
Oletko myymässä ja mietitkö pitäisikö tehdä pientä pintaremonttia?

Älä tee. Me etsittiin pitkään, ja mieluiten sellaista, jossa esim. putket ja katto tehty, muttei pintoja. Koska ei ne pinnat kuitenkaan miellyttäisi.

Loppuviimein ostettiin uusi rivari, kun ei sopivaa ok-taloa löytynyt. Ikää 30+.

Tämä on kyllä täysin totta!

Alue ja asunnon pohjaratkaisu vaikuttaisivat eniten. Mieluummin ostan hieman halvemmalla pintaremonttia vaativan asunnon kuin maksan tehdystä pintaremontista, joka ei miellytä mua. Olen 46 v, kotona vielä yksi 16 v ja koira. Ei miestä.

Mä ostaisin joko halvan ja täysin remontoitavan tai sitten semmosen joka olisi juuri rempattu ja olisi värien ja muiden suhteen mieleinen. Mutta toki jos paikka olisi loistava ja kämpässä esim. kylpyhuone ja keittiö olisi juuri laitettu mieleisekseni ... esim. seinäpinnat vaan kaipaisi väriä niin sillon sekin kävisi :)

Jos nyt etsisin taloa niin rakentaisin, valmiit ratkaisut ei innosta ja vanhaakaan ei tämän nykyisen jälkeen enään jaksettais (ikuista näpertelyä ja kunnostamista) kunnostaa. Meillä 2v lapsi, itse ollaan 25 pinnassa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä