G: jos miehesi kysyy että..

Isäntä perustee siten että paketin nimi on HK:n lenkki. Eli se koko paketti on hänen mielestään yks lenkki. Minä taas perustelen että esim hiillosmakkara paketissa lukee hiillosmakkara, vaikka siinä on neljä makkaraa. Ei siinä lue että Atrian Hiillosmakkaroita...

Ensi kerralla harhauta miehesi tällä:

lenkki_03.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Paketista 1/4.
Paketissa on kaksi lenkkiä, joten oletan, että siitä toisesta lenkistä puolet!

Paketissa on kyllä yksi lenkki :D

Ne ei muuten ole aina kiinni toisissaan joten sillon siellä on kyllä ihan 2 makkaraa eikä 1 ;)

Jooooo, mut yksi LENKKI :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Isäntä perustee siten että paketin nimi on HK:n lenkki. Eli se koko paketti on hänen mielestään yks lenkki. Minä taas perustelen että esim hiillosmakkara paketissa lukee hiillosmakkara, vaikka siinä on neljä makkaraa. Ei siinä lue että Atrian Hiillosmakkaroita...

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Mutta kaksi käyrää makkaraa muodostaa lenkin. Neljä enpäs nyt tiedä minkämuotoista pötkylää ei muodosta yhtä makkaraa.

Todellista naisenlogiikkaa.

Kahvi-pakertin kyljessä lukee kahvi tms, mutta kaffenpööniähän siellä on.

Ja ajattelepas kumilenkkiä: sekin on lenkki.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Paketista 1/4.
Paketissa on kaksi lenkkiä, joten oletan, että siitä toisesta lenkistä puolet!

Paketissa on kyllä yksi lenkki :D

sokiako nä oot?? kaksihan tuossa on, vai mun silmätkö ne aina harittaa... ;)

Eiiiiiii, jos siel on kaksi niin sä oot ostanu tuplasti niitä paketteja! :D On siellä kaksi makkarapätkää joo, mutta yksi lenkki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ensinnäkin mies ei pyydä multa laittamaan mitään hänen lautaselleen, vaan hän ottaa itse. puolikas makkarasta on puolikas makkarasta.

Teilläkö ei koskaan passata toisia, mikä se sellainen "parisuhde" on??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ensinnäkin mies ei pyydä multa laittamaan mitään hänen lautaselleen, vaan hän ottaa itse. puolikas makkarasta on puolikas makkarasta.

Teilläkö ei koskaan passata toisia, mikä se sellainen "parisuhde" on??

sen täytyy aina saivarrella jotain asiaan kuulumatonta, että sais huomiota.

Toi on kyllä aika kinkkinen juttu. Pitäisi olla kokonainen raati asiantuntijoita, Jaakko Kolmonen ehkä yhtenä... :D

Yhteistyössä