G: jos miehesi kysyy että..

Usvametsän neito

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
1 343
0
36
Jos miehesi pyytää sinulta puolikkaan HK:n lenkin, paljonko lenkkiä laitat lautaselle?

Mulla ja miehelläni on vähän eri näkemys tästä aiheesta. Pakko kysyä vähän muidenkin mielipidettä. :D Elikkä siis on eri mielipide paljonko on puolet hk:n lenkistä.

hk_sininen_lenkki.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
No puolikas on kai se toinen "osa" lenkistä? :D Jos tää () on lenkki, niin puolikas on ( tai ) :xmas:

nii just tällain!!! :D mä en oo muuten aiemmin tajunnu et noi "sulkeet" onkin hk:n siniset :D

Paketissa on kaksi pötköä, mutta puolikas on silti meillä puolet siitä toisesta pötköstä. Puoli pakettia on sitten puolet koko paketista eli toinen pötkö, mutta puolikas makkara on puolet pötköstä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
no eikös se miesten mielestä oo puolet siitä paketista?naisilla taas puolet siitä toisesta lenkistä.. :D

Meillä on just näin... :D Kun minun mielestä siinä paketissa on KAKSI lenkkiä. Jos pyytää puolet niin saa siitä toisesta lenkistä puolet. Eli 1/4 koko pakkauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Paketissa on kaksi pötköä, mutta puolikas on silti meillä puolet siitä toisesta pötköstä. Puoli pakettia on sitten puolet koko paketista eli toinen pötkö, mutta puolikas makkara on puolet pötköstä :D

Näin :)

Lenkkihän on sellainen, mikä alkaa ja loppuu samaan kohtaan. Vrt. silmukka tai juoksulenkki mikä alkaa kotoota ja päättyy kotiovelle.

Eli lenkki on koko paketti.

Yhteistyössä