G: Jos joku haukkuu sinua palstalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Näin se yleensä menee. :'( Ensin mua alkaa pyörryttää, sitte itkettää. Sitten alan hyperventiloida ja silloin paperipussi auttaa. Sen jälkeen käyn sohvalle sikiöasentoon imemään peukkua hetkeksi ja heijaan itseäni lohduttavasti. Kun olen pahimmasta päässyt ohi, soitan psykologille ja vaadin kiireellisen tapaamisen.

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Onko mua joku muka haukkunut joskus? Seinäkukkasena olemisessakin on puolensa... :D Mutta kyllä se oikea elämä on tosiaan jossain muualla kuitenkin.

Testataas. Oletpas tyhmä, jos et tiedä onko sua haukuttu vai ei! |O

No, miten reagoit? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Onko mua joku muka haukkunut joskus? Seinäkukkasena olemisessakin on puolensa... :D Mutta kyllä se oikea elämä on tosiaan jossain muualla kuitenkin.

Testataas. Oletpas tyhmä, jos et tiedä onko sua haukuttu vai ei! |O

No, miten reagoit? :snotty:

Palstan hengen mukaan mun pitäs nyt alkaa jauhaa, et onko mua nyt haukuttu ja missä kohti ja meidän pitäs vispilän kanssa jatkaa loputtomiin tätä jauhamista tummennellen toistemme viesteistä vuorotellen jotain irtonaisia sanoja... Ja jankaten 11 kertaa "tätäkö tarkotit" "eikun tätä"
Eihän meillä 4 lapsen äideillä ole muuta tekemistä kun jauhaa virtuaalishittiä täällä ja ottaa ressiä siitä, haukkuuko tuo tuntematon tuolla nyt mua vai ei :wave: :whistle: :hug:

Kertoo yleensä jotain palstailijan älykkyydestä jos pitää mennä ihan "henkilökohtaisuuksiin" ilkkumaan, eikä pysty keskustelemaan asiallisesti ja hyväksymään erilaisuutta :)
Naurattaa lähinnä :)
Jos se jonkun itsetuntoa kohottaa niin "hau hau" vaan :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Ihmisillä on väärässäolemisenvapaus... :) Ja jos minua haukkuu, on väärässä. Aina ja ehdoitta. Minkäs minä sille mahdan?

Eli eipä jää kalvamaan moneksi kymmeneksi sekunniksi. Tietenkin mietin, miksi haukkuja tulee (jos niin pääsee käymään... :whistle: ) ja kun huomaan, että aihetta ei ole, jätän asian siihen.

:D tää oli kyl paras :laugh:

Ihan oikea asenne palstailuun ja haukkuihin ;)

Näin se yleensä menee. :'( Ensin mua alkaa pyörryttää, sitte itkettää. Sitten alan hyperventiloida ja silloin paperipussi auttaa. Sen jälkeen käyn sohvalle sikiöasentoon imemään peukkua hetkeksi ja heijaan itseäni lohduttavasti. Kun olen pahimmasta päässyt ohi, soitan psykologille ja vaadin kiireellisen tapaamisen.

Prkl Vispilä, mun mahaan sattuu kun ulvon naurusta :laugh: :laugh: :laugh:
...tai siis perinjuurin traaginenhan tuo sinun tarinasi on :'( :hug:

No mulle ainakin kertoo haukkujasta aikalailla, kun haukkuu. Yleensä se joka haukkuu on juuri se joka on pultannut jotenkin. Yleensä vielä pulttaa jostain olemattomasta vain siksi, ettei itse ole samaa mieltä asiasta.

Itselläni menee kyllä ohitse haukkumiset, mutta yleensä näpäytän haukkujaa jotenkin, muistuttaakseni, että haukkuminen on hyväntavan vastaista :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No mulle ainakin kertoo haukkujasta aikalailla, kun haukkuu. Yleensä se joka haukkuu on juuri se joka on pultannut jotenkin. Yleensä vielä pulttaa jostain olemattomasta vain siksi, ettei itse ole samaa mieltä asiasta.

tämäpä juuri. monta ihmistä on tullu vastaan jotka ei kestä sitä että joku toinen on asioista erimieltä ja sit niistä pitää alkaa vääntämään ja vänkäämään. "tästä voidaan väitellä vaikka koko yö" on mulle mm sanottu.
tollaset ihmiset ei voi olla mun kavereita.

kohta mulle aletaan varmaan vääntämään tästä asiasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

tämäpä juuri. monta ihmistä on tullu vastaan jotka ei kestä sitä että joku toinen on asioista erimieltä ja sit niistä pitää alkaa vääntämään ja vänkäämään. "tästä voidaan väitellä vaikka koko yö" on mulle mm sanottu.
tollaset ihmiset ei voi olla mun kavereita.

kohta mulle aletaan varmaan vääntämään tästä asiasta :D

Näinhän se on. Silloin kun yrittää saada toista muuttamaan mielipidettään omanlaiseksi, mennään jo hakoteille. Ainoastaan voi kysyä ja yrittää ymmärtää toisen näkökantaa asiaan sekä kertoa oman näkökannan syyt yms.

Mutta jos heti tulee vastauksena: "Olet ihan tyhmä, lapsellinen kakara kuin noin ajattelet. En puhu sulle enää mitään." Niin kyllä mää vaan myhkäilen ja mietin, että kukakohan tekstin takana on.. Pulttaako läpällään vai voiko oikeasti olla tuollaisia ihmisiä... :/ -mutta asia menee samantien ohitse kun katson toista viestiä-

Yhteistyössä