G. Jos itse saisit päättää oman etunimesi. Mikä se olisi?

  • Viestiketjun aloittaja sinisiipi
  • Ensimmäinen viesti
Mies ov
ja olen ihan tyytyväinen nimeeni, mutta jos olisi ihan_PAKKO_vaihtaa nimeni, niin ensimmäinen nimi, joka tulee mieleen on Veeti Oskari tai Veeti Samuli. Tiedän, että Veeti on nykyaikana todella yleinen pojan nimi, mutta se vain on hieno nimi. Tai sitten ottaisin toisen etunimeni käyttöön, en siis vaihtaisi etunimiäni, mutta muuttaisin nimeni niin, että keskimmäinen kolmesta etunimestäni olisi se "virallinen" etunimi". Toinen nimeni on Kalle, joka ei ehkä ole maailman hienoin miehen nimi, mutta enemmän se tuntuu omalta, kuin joku ihan vieras nimi, koska onhan se ollut koko ikäni toisena nimenäni. Voisin myös kuvitella olevani nimeltäni mm. Esa, Juhana, Mikael (paha vain, että veljeni on etunimeltään Mika), Kaarle, Markus, Tapio, Henrik, Henri jne. Jos olisin nainen, niin voisin kuvitella olevani nimeltäni Sonja Susanna, Terhi Susanna, Sonja Karoliina tai Terhi Karoliina.
 
Vieras
Mulla on tosi kaunis ja persoonallinen nimi, tosin sen olen oppinut vasta nyt aikuisena, joten en haluu enää vaihtaa.

Pienenä olisin halunnut et mun toinen nimi olis otettu kutsumanimeks, mut kutsumanimi lyhennettiin aina vaan mun kaksosasesta viivallisesta nimestä ja senkin eka osasta, nyt aikuisena työelämässä käytän koko etunimeäni ja rinta rottingilla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Sofia tai Sonia.
:D Loistovalinta. Meidän esikoinen on Sofia ja keskimmäinen on Sonia.

Mä en osaa kuvitella itselleni mitään muuta nimeä kuin mikä mulla on.

No, ehkä voisin olla Stella (jos se siis ei olisi tullut meidän kolmannen nimeksi =) )
 

Yhteistyössä