G:Joko lämmöt päällä ja mikä lämmitysmuoto?

Ilmalämpöpumppu ja puuhellat olleet käytössä tähän asti, tänä aamuna laitoin ruokailuhuoneeseen toisen patterin päälle.

*muoks* niin ja sähkölämmitys. Ja kylppärissä ollut koko ajan tietty lattialämmitys päällä.
 
Christina
Meillä on sähkölämmitys,mut ei sitä olla käytetty vuosiin. Koko talo lämpiää tulikiviuunin lämmityksellä. Vähän on jo tarvinnu lämmitellä ettei palellu ;)
 
vieras
meillä ollut jo kuuakuden patterit päällä. Kamala veto käy kokoajan ja kylmä vaikka mittari näyttää 20 astetta. puuhella olis mut kun siinä pelti jotenkin rikki, napsahtaa aina kiinni ja pitäis keretä vieressä vahtia lämmityksen ajan ettei tule savut sisälle.
 
sähköpuu
No minä käytin puoli tuntia patteria päällä, jotta sain hellaan valkean. Otin sen jo pois päältä.
Täÿtyy vielä jaksaa tuo pönttöuuni lämmittää... -1 aste
 
Ei oo lämmöt vielä päällä muuta kuin lasten huoneissa ja kosteissa tiloissa tietty.Ilmalämpöpumppu puhaltaa öisin ja takkaa lämmitetään joka toinen päivä.Lämpötila sisällä 23 astetta.Lattialämmitys koko talossa ja sähköllä.
 
Sähköpatterit ja lattialämmitys. Lattialämmitys on jo yökäytöllä mut pattereita ei ole tarttenu vielä muualla ku makkarissa, miehen mielestä. Mun mielestä koko makkarista sais viedä koko patterin pois ku miestä muka palelee siellä ja mä tykkään nukkua vähä viileemmässä. Vilukissa mies mulla, prkl. :kieh: :xmas:
 

Yhteistyössä