en jaksa. Vauva 6kk on nukkunut tähän mennessä yhden yön lähes kokonaan... ELi jatkuvasti herää 1-3 tunnin välein joka yö. Esikoinen nyt 2 v 4 kk. Eli ei ainakaan heti perään ja rupeaa äidilläkin olemaan ikää. Kumpa olisin vähän nuorempi, niin...
En jaksaisi vielä. Poika täyttää 11 kk ja reilun kuukauden nukkunut yöt läpeensä heräilemättä. Maanantaina töihin lähdössä. Olen silti jo miettinyt kolmatta lasta, mutta ajankohta hieman myöhemmin. Toivottavasti silloin vielä onnaa =) Kävin tuolla galleriassa katselemassa kuvia ja tunsin itseni tosi VANHAKSI...
jaksaisin minäkin, kauhea vauvakuume alkoi heti, kun kesäloma alkoi! ikää vain alkaa olla aika paljon, mutta jaksaisin kuitenkin vauvan yöitkut sun muut. esikoinen on jo nelivuotias.
Meillä tytöt ovat 5- ja 3-vuotiaita ja mulla on armoitettu vauvakuume. Luulen siis jaksavani kaiken alusta uudelleen. Nyt on kuitenkin sellainen elämäntilanne, että ihan vielä ei yritetä. Ensi vuonna kuitenkin heitetään ehkäisy vessan pönttöön *jeee!*
Meillä on 2 lasta joista nuorimmainen täyttää vuoden parin viikon päästä ja suoraan sanottuna vauva-aika on vielä niin hyvin muistissa etten todellakaan jaksaisi. Muutenkin taitaa olla raskaudet koettu nyt lopullisesti, kolmatta ei ole suunnitteilla, kahdessakin on riittävästi tekemistä välillä. Itse odotan et sais tehdä joskus omiakin juttuja vaikka tää pikkulapsivaihe onkin useimmiten mukavaa ja antoisaa.
Lapsia on kolme ja nuorimmainen nyt 4v. siitä edelliseen on väliä 7v.
Iltatähden jälkeen oli tervetullut uusi lisäys perheeseen heti,neljä vuotta sitä toivottiin ja yritettiin tuloksetta!!!
Nyt olen 33v. ja risteyksessä, en taas vuosien jälkeen halakkaan aloittaa kaikkea alusta: valvomiset, itkut jne...
Hain 5v.n. ehkäisyn kerralla ja siitä on hyvä jatkaa levollisin mielin, on ihanaa taas nauttia lapsista ja elämästä kun sain jättää sen tunteiden vuoristoradan pettymysten kera taakseni.
Esikoiseni oli juhannuksena ripellä(15v.), kohtahan saan alkaa odottamaan jo heidän lapsiaan...
Minä olen oman osuuteni lapsi saralla tehnyt ja olen niin onnellinen tämän päiväiseen elämääni!
lapset ovat suurinta minulle mitä elämä on voimut tarjota, kiitos heistä jokaisesta! :attn:
Lapsiluku tuli kahdesta täyteen; 02 ja 04 syntyneet. Nuorimmainen herää kerran kahdesta yössä eli saa nukuttua, mutta muuten en jaksa enää "aloittaa alusta". Vanhempi ei ole mikään hiljainen ja rauhallinen tapaus eikä taida tulla tästä nuorimmaisestakaan...
Nyt en jaksaisi. Meillä on 2- ja 4-vuotiaat. Vuoden päästä ajatellaan asiaa uudelleen, et vieläkö jaksais yhden. Jotenkin aavistelen, et vielä se yksi jaksetaan.
En todella jaksaisi. Ikää 37v ja laspet: kaksoset 7v, 4v ja 2v. Kaikki lapset olleet suhteellisen helppoja, mutta viidettä en todella enää jaksaisi. Mutta mistäs sitä tietää... ehkäisy voi pettää, mutta suunnilteltua lasta ei enää tule meidän perheeseen.
Olisihan se suurperhe mukava, mutta nykyaikana neljäkin on aika paljon.
en tiedä. Lapset nyt 9, 7 ja 4 vuotiaita. jos heti tärppäisi niin silti ikä erot ovat ehkä hieman liian suuret... mutta olisihan sitä lasten hoito apua sisarruksista.
En todellakaan. ajatuskin kammotta. molemmat lapset ihan hirveitä koliikkivauvoja. kolmatta en kestäisi ikinä. mielummin tekisin jopa abortin. kai omakin terveys on tärkeä?????
Oon 36v ja onnellisesti raskaana 3 tulossa :saint: ja vaikka tämä on selvästi ollut vaikein raskaus verrattuna edellisiin olisin valmis vielä 4:teenkin mutta taitaa tämä jäädä iltatähdeksi vaikka ei kirkossa kuulutettu katsotaan nyt :heart: Vauvaa kaivattu pitkään ja muistan yövalvomiset ym. vaikka 2 edellistä on olleet helppoja eihän sitä tiiä miten tämä pikkuinen sitten kun syntyy . :heart:
en tiedä jaksaisinko,vaikka joskus kuume meinaa
iskeä.teen 3-vuoro työtä ja muksuja on 3.94,99 ja 02,2 poikaa nuorin on tytyli.ja 99 pojassa ad/hd,add,dyspraksia,atopia,allergiaa,ja astma.
käyn hoivaamassa kummipoikaa,joka on nyt 1,5kk.
Meillä on kaksi lasta, 02 ja 03 syntyneet.
Järki sanoo, että tässä nämä ovat ja niin ovat, mutta joskus tunne sanoo muuta. Todellisuusessa en jaksaisi aloittaa rumbaa enää alusta, mutta en pystyisi aborttiinkaan
Tällä hetkellä EN, kun kolmesta lapsesta aina joku heräilee yöllä. Tällä hetkellä kuopus (1v10kk) saa itkukohtauksia lähes joka yö (on ollut muuttoa ja muuta) ja vannon aina, ettei enää koskaan...
jo vain... suunnitteilla on se pikku-kakkonen... jahka lomareissut ensin tehty. rankkaahan tämä mutta tasoittuu näemmä ajan myötä, eli esikoinen nyt 3kk ja nukkuu 6-7 tuntia yössä.