G: Isät, oletteko saaneet naisiltanne haasteen kädenvääntöön

isukki78
Joo.
Tuntu että vaimo haluu kokeilla tätä temppua alinomaa...mä itse vähän olen vaikeena kun mä en meinaa pärjätä tossa kädenväännössä vaimolle. Nolo myöntää mutta tosi. Toki se mua todella kiihoittaa, mutta on se vaan noloa. Pitäsiköhän munkin lähteä salille. Vaimo on kyllä tehnyt sitä jo vuosia joten sillä on etumatkaa, muutenkin se on samankokoinen kuin mä, joten ei sitä luontaista etumatkaa mulla voimissa juuri ole. :( :( :(
 
isukki78
No mulla ainakin, vaikka tilanne on NOLO, siis se että mun vaimollani on todellakin selvästi enemmän habaa käsissä, ja mä häviän sille (niisk...), mutta samalla se tilanne on seksuaalisesti kiihoittava, se että oma nainen on mua vahvempi. En tiedä mikä siinä on, jotain alkukantaisen kiihoittavaa, liekö jostain kivikaudelta oleva vietti tai vaisto.
Joo, ja usein tulee itsekin surffailtua webissä sellaisilla sivuilla missä on kuvia naisista vääntämässä kättä miehiä vastaan (ja niitä sivuja on webissä toooosi paljon, ja yleensä K-18 luokituksella, kertoo kait sekin jotain yleismaailmallisiesti miesten himoista vahvoihin ja bodanneisiin naisiin, yks parhaista on mm. www.herbiceps.com, katso vaikka itse, niin näet mikä maailmassa miehiä oikeesti kiihoittaa!).

 
muumipappa81
TÄNÄ ILTANA.
Minulle tää kädenvääntö vaimoa vastaan tuli yllätyksenä, kun en ollut kuulllut siitä touhusta mistään aiemmin.
Ei sen puoleen, positiivinen yllätyshän tuo oli :p

ja tasapeliksi meni, mutta oli se minusta sexyä :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 05:19 muumipappa81 kirjoitti:
TÄNÄ ILTANA.
Minulle tää kädenvääntö vaimoa vastaan tuli yllätyksenä, kun en ollut kuulllut siitä touhusta mistään aiemmin.
Ei sen puoleen, positiivinen yllätyshän tuo oli :p

ja tasapeliksi meni, mutta oli se minusta sexyä :p :p
Samoin meillä eilen. Sain haasteen, ja yllätyin!
Tasapeliksi meni yhdellä kädellä, kahdella kädellä vaimo voitti puhtaasti (minä siis yhdellä hänen kahta vastaan), ja kyllä minä saan tästä ainakin melkoiset kicksit!
 
Äsken.
Olin ihan ihmeissäni, ja luulin sitä leikiksi mutta siitä tuli totta kun vaimo alkoi vääntää niin kovaa että omat voimat loppu!!!
Häviö...prkl!
ja nyt himottaa kyllä se tilanne, ja taidan mennä jatkamaan siitä mihin jäätiin. Huh! :eek: :eek: :eek:
 
mies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 22:18 hihhih kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: surkimukset!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Älkäää nyt meitä hävineitä pilkatko arvon naiset.
TE OLETTE VAAN NYKYNAISET USEIN NIIN BODANNEIAT ETTÄ ME TAVIS-ISÄT EI OMATA SELLAISIA HAUIKSIA MILLÄ ME TEILLE PÄRJÄTTÄIS!! :attn:
IHAN TOSI.
JA MONI MIES HALUAA VAIETA TÄSTÄ, MINÄ EN VAAN MYÖNNÄN ETTÄ OMA VAIMO JA MONI MUUKIN VAIMON NAISYSTÄVÄ (KAIKKI SALILLA KÄYVIÄ) VOITTAA MUT.
AJATTTELES SITÄ :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty: :p :p
 
isukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 14:05 Kirsikka kirjoitti:
Te ootte varmaan niitä miehiä, jotka nauttii, kun nainen alistaa miestä :whistle: Varmaan tykkäisitte, jos nainen ruoskisikin teitä. Yök, mitä perverssejä :kieh:
Jess. Kunnon domina-henkinen vaimo on parasta mitä kohdalleni on sattunut. Vaimo piiskaa ja ruoskii minua ja vääntää käteni pöytään, nami nami!!! :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2004 klo 18:56 Raaka-Arska kirjoitti:
Yksikään nainen ei voita väännössä .Ei sen puoleen mieskään :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Kiihottuminen kädenväännöstä on homojen hommaa....
NII-IN..ja sinuahan ei voita kukaan nainen kädenväännössä vai??? Hah hah haa, puhut p:tä!!!
...Luepas mitä Turun Sanomat kirjoitti kaksi vuotta sitten kädenväännösön Suomen mestarista Taja Tähtisestä...oli josain juhilssa ollut esiintymäss ja vääntänyt 270 miestä vastaan ja kukaan ei voittanut häntä....


Alla koko juttu:

Turun Sanomat
Urheilu 29.9.2002 1:20:03

Tarja Tähtinen vain hymeilee, kun Jaana Tannerilla on jo kaikki pelissä yli 75-kiloisten naisten finaalissa.
Suomi jylläsi kädenväännön PM-kisoissa

Turun Sanomat
SAKARI ITÄLÄ
Lauantaina alkaneet LiikUn Sporttimessut saivat vahvan alun, kun Pohjolan parhaat kädenvääntäjät ottivat mittaa toisistaan. Messukeskuksen auditoriossa tungeksi väkeä heti aamukymmeneltä.

Suomalaisten vääntäjien panos oli hyvä, sillä he kahmivat peräti 12 mestaruutta.

Iltapäivän yksi suurimmista tähdistä oli naisten yli 75 kilon sarjan oikean käden sarjan voittanut 28-vuotias helsinkiläinen Tarja Tähtinen). Hän ei antanut finaalissa Tampereen 2Jaana Tannerille mahdollisuuksia. Toki kamppailu kesti kauemmin kuin Tähtisen ottelut yleensä.

- Tavallisesti matsini kestää sekunnin verran. Minuutin matsejakin on ollut mutta harvemmin, naureskeli Tähtinen.
Synnynnäinen
kädenvääntäjä

Tarja Tähtinen on ilmeisesti synnynnäinen kädenvääntäjä. Tie lajin pariin kulki poikien yllyttämänä.

- Maatalouskoulussa yhdeksän vuotta sitten jätkät houkuttelivat vääntämään kättä ja kun vääntäminen sujui odotettuakin paremmin menin samana vuonna SM-kisoihin. Kultaa tuli melkein kylmiltään. Siitä lähtien olen kilpaillut, kertoi Tähtinen.

Tähtinen on yksi Suomen kädenväännön keulakuvista. Hän on saavuttanut urallaan jo MM-, EM-, PM- ja SM-kultaa. Kädenvääntöliitto käyttää häntä myös erilaisissa pr-tilaisuuksissa, esimerkiksi firmojen pikkujouluissa. Kerrankin hän väänsi eräissä pippaloissa illan aikana 270 miehen kanssa kättä. Kenestäkään ei ollut edes kunnon vastukseksi.

Lauantainen titteli ei tullut hänelle mitenkään yllätyksenä.

- Kieltämättä oli aika varma voitostani. Toki Ruotsissa on aika hyviä naisia mutta yleensä olen näitä kulmia hallinnut, tokaisi Tähtinen.

Koska Tähtinen on sarjassaan lajin lilliputtivaltiossa aivan omaa luokkaansa, hänen pitää hakea harjoitusvastustajia miehistä. Harjoittelun kun pitää olla voittopuolisesti kädenvääntöä.

- Harjoitteluun kuuluu tietenkin salitreeniä ja esimerkiksi sulkapalloa. Yleiskunto pitää olla hyvä kuten kaikissa urheilulajeissa, valistaa Tähtinen. Seuraavat kovat kisat käydään Yhdysvalloissa, marraskuussa siellä järjestetään MM-kisat. USA on Venäjän ohella lajin valtamaa.
Niin vasemmalla
kuin oikeallakin

Monet kädenvääntäjät ovat molempikätisiä. Rovaniemen 2Aki Tuiskula 30, voitti mestaruudet niin vasen- kuin oikeakätistenkin alle 105 kilon sarjassa.

- Kaikki vääntävät varmasti ainakin jonkun verran molemmilla käsillä, vaikka kilpailisivatkin vain joko oikealla tai vasemmalla. Minä olen nähnyt parhaaksi myös kilpailla kummallakin kädellä, että en jäisi ihan toiskätiseksi, kertoi tuore tuplamestari.

Tuiskula sai kimmokkeen kädenvääntöön asuessaan Ruotsissa. Tavallisen pöydän ääressä vääntämisestä hän siirtyi vähitellen oikein kilpailemaan.

Tuiskulan muutettua Rovaniemelle hän vei mukanaan myös kädenväännön. PM-kisoissa oli Rovanimeltä mukana kolme kilpailijaa. Omaa seuraa heillä ei vielä ole vaan sikäläiset vääntäjät ovat jäseninä Ylistarossa.

Mesatarudet olivat Tuiskulalle ensimmäiset. Kokemusta hänellä on niin MM- kuin EM-kisoistakin. Viimeksi hän oli MM-tasolla kuudes.

- Näillä mestaruuksilla tuli periaatteessa varmistettua myös paikka Yhdysvaltojen MM-kisoihin. Täytyy vain miettiä ja laskeskella, onko minulla mahdollisuuksia sinne lähteä. Tämä on vielä sellainen laji, että kisamatkoihin menee hyvin paljon omia rahoja, kertoi Tuiskula.

Julkaistu 29.9.2002 1:20:03 :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Selailin vanhoja otsikoita joissa kirjoiteltiin kädenväännöstä miesten ja naisten kesken. You Tubessa on paljon video leikkeitä joissa naiset päihittävät miehiä niin painissa kuin kädenväännössäkin. Koulu aikoina pääsin vääntämään tyttöjen kanssa ja silloin hävisinkin kun olin melko heiveröinen poika. Olisipa kiva kokeilla näin aikuisenakin, lähes viisikymppisenä vieläkö häviäisin kauniimmalle sukupuolelle. t. Lone Wolf !
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Kuinka on sujunut kädenvääntö vaimoa vastaan?
Hävisitttekö?
Nolottiko?
Tapahtuiko jotainmuuta???
:LOL: :LOL:

Eipä oo käynyt mielessä.
Ei se varmaan ottais haastetta edes vastaan. Ajattelisi varmaan, että nyt on ukko mennyt ihan sekaisin. Kokoeron ja harrastusten perusteella tilanne ois aika selvä. Isompi meistä on 186 cm ja 90 kiloa ja pienempi 164 cm ja 49 kiloa.
 
Ompa omituinen keskusteluketju..Voiko tosiaan joku mies hävitä kädenväännössä vaimolleen ellei vaimo ole hirveä bodari :)

Itse IT-Alan työntekijänä väänsin kättä vaimoni kanssa ja koko vaimohan siinä ilmaan lähtee vaikka molemmin käsin pitäisi kiinni toisesta kädestäni. Eli ei, en kestäisi tappiota naiselta!
 
Kunhan olisi vaimo tai tyttöystävä jonka kanssa vääntää. Nuoruuden rakkaudet olivat melko tasaväkisiä sillä en ole kovin vahva mies. Mistähän löytyisi vääntäjä kaveri ? Koulu aikoina tytöt väänsivät keskenään paljonkin. Kiinnostaako tuo touhu enää aikuisena ?
 

Yhteistyössä