G: Ilman sukkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nyt kun pakkaset paukkuu ulkona, niin mites on... Oletteko kotona ilman sukkia & paljain varpain... vai villasukat vedettynä korviin asti. Voisitteko mennä kyläilemään talvipakkasella ja olla kylässä paljain varpain?

Itse viihdyn kotona ja kylässäkin paljain jaloin myös talvella. Se tuo mukavan fiiliksen...

Olen 90% vuodesta ilman sukkia kotosalla, mutta rehellisyyden nimissä tällä erää sukat ovat jalassa koska on vähän kiikun kaakun olo eli kaipaa sekä fleecetakkia päälle että villasukkia jalkaan, sisällä. Mutta tämä on tosi harvinaista kotioloissa.

Villasukat, kahdetkin toisinaan, korviin asti vejettynä :D

Viimekesänä otin villasukat pois jalasta juhannuksena, elokuun lopussa (vai menikö syyskuun alkuun) vejin taas villarit jalkaan ja pois en ota ennen jussia :attn:
no en mee suihkuun sukat jalassa ja vaihan kyllä sukat päivittäin, ennenkuin joku pääsee sanomaan :whistle:

Sisällä aina ilman sukkia. Ja yöllä "tukehtuisin" ;) jos olisi sukat jalassa...
Ja ulos mennessä laitan vain ohkaset nilkkasukat jalkaan, en mitään villasukkia.

Kotona ei ole mitään sukkia oikeastaan koskaan. Tai jos tulen ulkoa niin en jaksa aina niitä riisua ja silloin on sukat. Mökillä taas tykkään pitää kaikkia paksuja sukkia eli villasukkia tai muita vastaavia ja samoin villapaitoja ja muita paksuja paitoja vaikka nyt kotona istun lyhythihaisella. Sukat jalassa en osaa nukkua edes mökillä.

mä kuljen kesät talvet ilman sukkia kotona. Kesällä en laita uloskaan sukkia, talvella sentään on laitettava sukat kenkien kanssa... ;)Jotenkin vaan en osaa olla sukat jalassa kotona.
Kylässä on sukat jalassa.:)
Mies kutsuu mua hobitiksi, kun kuljen aina avojaloin... ;)

ei ole sukkia kotona sisällä ollessa. ja joskus saatan pistää vain kengät paljaisiin varpaisiin ja mennä ystävälle kylään. hän ei sitä enää ihmettele. mutta lääkäriin ja vieraampiin paikkoihin on ihan pakko laittaa sukat talvella jalkaan

Ei ole sukkia kotona jalassa. Paljain varpain mennään kesät ja talvet... Kauppa- ja kyläreissut sujuu ilman sukkia pelkät kengät jalassa. Sisällä tuttujen luona siis käytännössä aina paljain jaloin. Ovat vuosien aikana tähän tottuneet :). Kuumaverisyydestä jakasavat kyllä muistuttaa.

Tällä hetkellä paljain jaloin, meillä on lämpimät lattiat. Mutta toisaaltaan mä rakastan mun villasukkia niin että pidän aika usein niitäkin vaikkei edes paleltais.

Mulla on ihan tavalliset puuvillasukat. Niinä päivinä, kun farkkujen alla on pitkiksien sijaan sukkahousut, laitan vielä niiden ohuiden sukkahousujen sukkien päälle puuvillasukat. Yöksi sukat pois. Villasukat on kivan näköisiä ja olen yrittänyt niitä oppia pitämään, mutta jalat hikoaa :(. Paljain jaloin olen vain aamuisin kun en ole vielä ehtinyt laittaa sukkisa, ja iltaisin suihkun jälkeen. Lämpötilan puolesta voisin kyllä olla paljain jaloin, meillä on melkein liian kuuma vaikka ulkona paukkuukin pakkanen.

[QUOTE="jjh";23191329]Villikset jalassa kesät talvet. Varmaan tuo huono ääreisverenkierto. Mulla palelee aina varpaat :([/QUOTE]

Sukattomuuteen tottuu parissa vuodessa ja verenkiertokin paranee. Sitten ei enää halua käyttää sukkia, kun tulee liian kuuma...

Yhteistyössä