G:illan asu,juoma,ruoka ja seura=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hipsuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hipsuli"

Vieras
Mulla ihan liian iso mustavalkearaidallinen yömekko päällä,lasissa vadelmalimppaa,lautasella nakkikääröjä ja seurana koira joka sekin kyllä tossa vieressä unta palloon kiskoo=D
Mies ja tyttö siis jo untenmailla hyvän tovin olleet=)

päällä on leggarit ja toppi,lasissa punkkua ja lautasella suolakekeksejä ja levitettä,seurana mies joka nuokkuu sohvalla ja kattoo sinnikkäästi jotain leffaa telkusta=D

t-paita(harmaa), mustat niken "olohousut" ja pinkit sukat, lasissa olutta ja ruokaa mulla ei ole/ ei tee mitään mieli... ja ihan yksin olen :D ajatteli repästä ja juoda 3 olutta!

Viimeksi muokattu:
Päällä on väljä musta paita ja yöhousut, tulossa on iltapalaksi ranskalaisia, lasissa ei oo mitään, mutta tulee olemaan päärynämehua. Seurana on omalla koneellaan dataava mies ja nukkuva kissa.

Asu:t-paita ja alushousut
Juoma: kylmä kaakao
Ruoka:Ei mitään..en oo syöny kolmeen päivään mtn muuta ku salmiakkia(oon kipeenä)
Seura:mies kattoo leffaa,lapsi nukkuu (ja oksentaa)

Taas ne haaremihousut, gina tricotin halpistoppi, sekä palavillatossut. Kädessä hammasharja ja toisessa iphone mil kirjotan tätä. Lasissa oli light kokista ja leffan kanssa soija sellasia paneroituja suikalejuttuja mitä dipataan sweet chili kastikkees :)
Seurana valveilla mies ja 3 lasta nukkuu.

Viimeksi muokattu:
Pari kokoa liian suuri ruudullinen paitis ja miehen pk:t jalassa.:D
Katseltiin tossa leffa ja eväinä oli persikkarahkaa ja irttareita.:p
Mä jumiuduin tähän koneelle ja mies pelaa Harrya.

Mustat villasukkahousut, raidalliset villasukat, valkoiset fleecehousut, pusero, punainen fleecetakki... joo on vähän kylmä :D Seurana kissat. Lapset mummolassa ja mies omissa riennoissaan. Pizzaa äsken tein ja söin + kyytipojaksi maitoa. Nyt huutelis sidukka jääkaapissa :p

Kukikkaat pyjamahousut ja lyhythihainen pyjamapaita, juomaa ei ole, just söin jugurttia ja paahtoleipää, seurana omaa yöpalaansa vastapäätä mussuttava isäntä, joka lukee Akua.

Päällä t-paita ja possukuvioiset olohousut, lasi jo tyhjä, pitäisi varmaan hakea lisää lonkeroa...;) Lautasta ei ole. Lapset ja koira nukkuu, mies pelaa pleikkaa=) Kyllä nää lauantai-illat on ihania...:D

Millä on yhtäkkiä tosi ktlmä ni on, mustat yöhousut ja flanelliyöpaita, villasukat ja ihana uusi ruusuhuopa, lasussa äsken puolukkaviccyä nyt mies toi lasin valkoviiniä, lapset on mummilla hoidossa ja mies no tossa selittää et voitais mennä tekemään ''aikuistenjuttuja'':D

Yllä musta yöpaita jossa tähtiä, oon lisäksi kääriytynyt vilttiin.
Cocis light loppui justiin kupista ja mässyttäny oon suklaata.
Ei oo seurana muuta kuin tietokone... poika nukkuu ja isäntä viihteellä.

Yhteistyössä