G: Ihanin vuodenaika saada lapsi?

  • Viestiketjun aloittaja Rv19
  • Ensimmäinen viesti
jepu
Alkuperäinen kirjoittaja kevät:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja tosiaan elokuu ei ollut kiva LA senkään takia, kun karseeta olla ison mahan kanssa koko kesä, ja sitä turvotuksen määrää..kun taas maaliskuun lapsen kanssa ei ollu sitä turvotustakaan.
Samaa mieltä. Minulla myös vauvat syntyneet keväällä ja syksyllä (elokuun lopussa) ja kesä oli kamala kun oli niin tukalaa ja turvotus oli ihan kamalaa. Loppukesän olin pääasiassa sisällä tuulettimen vieressä. Illalla vasta uskaltauduin vähän ulos kun oli hieman viileämpää.
Kuin myös. Töistä ei ollut mitään kiirettä pois kun siellä oli ihanan viileää. Siis LA oli elokuun puolenvälin jälkeen. Nyt on ihanaa kun "jo" heinäkuun alussa!
 
Vieras
talvi ehdottomasti. meillä joulu- ja tammivauvat ja vitsailtiin että seuraavan kerran sitten koitetaan sitä marras- tai helmikuuta. ei niitä tietenkään niin vaan tule, mutta hassua kuitenkin että nämä on tulleet juuri silloin kuin salaa toivottiinkin. :)

mä en varmaan ees osaisi olla kesävauvan kanssa. :O
 
Tsirlips
Mulla on eka syntynyt marraskuun lopussa ja se ei ollut yhtään hyvä aika. Pimeää, kylmää, ankeaa... Vaikuttaa sekin, että inhoan itse talvea. Toinen syntyi toukokuun puolivälissä ja se oli tosi hyvä aika kun oli valoisaa ja ei tarvinnut sisälle hautautua.
 
öööh
Alkuperäinen kirjoittaja Rv19:
Ihannekuukaudenkin saa kertoa.

Oma laskettu aikani on elokuun lopussa ja vaikka aina olen ollut sitä mieltä, että kevät/alkukesä olisi ihanin aika saada lapsi, niin nyt tuntuu että ihanaa kun saan tuosta kesästä vielä nauttia mahan kanssa ja sitten loppukesällä vauva saapuu jatkamaan onnellista aikaa, tuo ikäänkuin valoa pimeneviin iltoihin. :) Keskellä kylmintä talvea en välttämättä haluaisi synnyttää; kukaan ei ihailisi mahaani paksujen vaatteiden läpi eikä vastasyntyneen kanssa pääsisi vähään aikaan ulos...
Jatkamaan onnellista aikaa? Tuomaan iloa? Siis VAUVA??
Kaikkea sitä kuulee.. mutta onnea vaan ja muista pitää positiivisuutta yllä synnytyksen jälkeenkin.
 
meillä on eka ja toka lapsi syntyny joulukuussa ja kolmas tammikuussa ja neljäs maaliskuussa ja viidennen ois tarkotus syntyy marraskuussa jos sinne asti päästään.Musta ois kiva saada ainaski 1 kesävauva kun meidän kaikki lapset tuntuu syntyvän talvella mutta onhan talvellakin ihan hyvä silti saada se lapsi.
 
Elo
Toinen lapsi on syntyny tammikuun vika ja toinen elokuun vika ja ehdottomasti oli ihanempaa odottaa tokaa.
Kesähelteillä sai olla ohuissa vaatteissa ja mahaa ei tarvinnut tunkea toppavaatteisiin. Lapsi oli jo melkein vuoden vanha seuraavana kesänä nin tutkimista riitti ja sai opetella ulkona kävelemään yms.
 
--
Meille syntyi tammivauva ja toisaalta talvi meni ihan humauksessa, vauvaa odotellen ja sitten nämä pahimmat talvikuukaudet humahti ohi hetkessä vauvaa hoitaessa :) . nyt on mukavaa kun tulee kesä ja vauva on jo vähän "isompi", helpompi reissata ym.. ihan vastasyntyneen kanssa en oikein osannut edes tehdä muuta kuin olla kotona, joten ei haitannut kylmä ja pimeä talvi :) .

 
nättitähti
oon saanut 2 kesäkuussa ja yhdenheinäkuussa. periaatteessa kesä on paras aika kun voi pitää kevyessä vaatetuksessa ja heti ulkoilla.
toisaalta taas jos on kuuma on hankalaa.. varsinkin se loppuodotus. ehkäpä toukokuu ois paras aika,sillon oon minä syntynyt =)
 
Vieras
Mä oon yleensä keväisin aina vähän masentunut, eli ei silloin ainakaan. Meillä syys- ja talvivauvoja ja se on ollut musta kiva aika. Joku toukokuu ois ehkä pahin mulle, jos nyt niin voi sanoa..
 

Yhteistyössä