"poooo"
Ai jaa! No mä luovun siinä tapauksessa mielelläni myös niistä härpäkkeistä.Eikä tule
Rintaliivien käyttö taas heikentää rintojen kudoksia milloin ne rinnat alkaa roikkua nopeammin.
Ai jaa! No mä luovun siinä tapauksessa mielelläni myös niistä härpäkkeistä.Eikä tule
Rintaliivien käyttö taas heikentää rintojen kudoksia milloin ne rinnat alkaa roikkua nopeammin.
Joillain ihmisillä henki haisee kakalle. Ilmeisesti ientulehdus tai reikiä. nämä eivät haista sitä itse, eihän se henki muuten AINA haisisi.Tuo on ihan läppä, ettei hengitys haisisi, jos pesee hampaat vain kerran päivässä tai jopa harvemmin. Hyi helkutti, sääliksi käy läheisiänne. Ettehän te toki itse sitä hajua huomaa...
a) käyt suihkussa?
b) peset hampaat?
c) vaihdat rintsikat puhtaisiin?
d) vaihdat kylpypyyhkeet?
e) peset WC:n?
a)päivittäin
b)vähintään kerran päivässä
c)joka toinen pv
d)kerran kaks viikossa
e)joka päivä
Kuinka usein käyt hammaslääkärissä?Alkuperäinen kirjoittaja äippä 76;29577469:No täällä kauhisteltu... Mitäs kun listasta tuumaatte?
Suihku 1-2 krt viikko. Hampaat 1-2 krt viikko. Rintsikat 3-4 vkon välein. Pyyhkeet 1-2 vkon välein. Vessa pönttöä lukuunottamatta 2-3 krt vuoteen.
Jos käyn usein suihkussa, iho kuivuu ihan koppuraksi. Alapesun teen joka toinen tai kolmas päivä. Naama ja kainalot samaten. Reikiä ei oo yhtään, ei hammaskiveä. Meiän huushollissa myös kaikki miehet pissaa istualtaan, ei tuu roiskeita eikä haise vessa niinku monissa muissa "siistimmissä" huusholleissa.
Kuivuuko sun ikenetkin ihan koppuraksi vai millä selität tuon hampaidenpesutahdin?Alkuperäinen kirjoittaja äippä 76;29577469:No täällä kauhisteltu... Mitäs kun listasta tuumaatte?
Suihku 1-2 krt viikko. Hampaat 1-2 krt viikko. Rintsikat 3-4 vkon välein. Pyyhkeet 1-2 vkon välein. Vessa pönttöä lukuunottamatta 2-3 krt vuoteen.
Jos käyn usein suihkussa, iho kuivuu ihan koppuraksi. Alapesun teen joka toinen tai kolmas päivä. Naama ja kainalot samaten. Reikiä ei oo yhtään, ei hammaskiveä. Meiän huushollissa myös kaikki miehet pissaa istualtaan, ei tuu roiskeita eikä haise vessa niinku monissa muissa "siistimmissä" huusholleissa.
No kyllä mä tuumaan että hyi. Siis rintsikat vaihdat jopa 4 viikon välein? Yyh, voin kuvitella kuinka paksu kerros niissä on kuollutta ihohilsettä, hikeä ym.. Alapesu joka kolmas päivä :X Hyvä että suu pysyy kunnossa kuitenkin. Vaikka eipä se kyllä varmaan kiva oo pussailla sellasen kanssa joka pesee hampaat kerran viikossa, vaikka reikiä ei oliskaan...Alkuperäinen kirjoittaja äippä 76;29577469:No täällä kauhisteltu... Mitäs kun listasta tuumaatte?
En itse kyllä noin harvoin pese hampaita, mutta hampaiden jatkuva hinkkaaminen tuhoaa hanpaiden kiillettä, ja kaikki varmaan tietävätkin mitä vaurioitunut kiille aiheuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja yök;29577756:Kuivuuko sun ikenetkin ihan koppuraksi vai millä selität tuon hampaidenpesutahdin?
Hinkkaaminen kyllä, oikeanlainen pesu ei. Ei niitä hampaita tarvi jynssätä niin että ienrajat vetäytyy, niinkuin siinä yhdessä mainoksessa joskus se nainen jynssäs....Alkuperäinen kirjoittaja No kyllä se haittaa..;29577772:En itse kyllä noin harvoin pese hampaita, mutta hampaiden jatkuva hinkkaaminen tuhoaa hanpaiden kiillettä, ja kaikki varmaan tietävätkin mitä vaurioitunut kiille aiheuttaa.