G: huonoin jäätelö ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viime kesän uutuus käsittäkseni noista jäätelöpuljuista myös se ANANAS,oli iiiso pettymys,odotin jotain hyvää ja raikasta ja maku oli kaikkea muuta..:S

Pitkän aikaa sitten oon viimeks syöny banaanisuklaata siis ihan voi puhua yli viisistä vuosista, ja ei kyllä sillon ollut maku mun suuhun...:S Sen jälkeen en oo maistanu.

Halpis jäätelöistä en oo lötäny mitään ns valittamista,suht samalle ne maistuu ku muutki jädet.. Paitsi jos vertaa niitä johonki ben & jerrysin jädeihin ( vai mikä se hienosto merkki olikaan..:D )

Ben ja Jerryseissä ollu muutama pettymys, kun niitä niin aina hehkutetaan. Joku vaniljahässäkkä ei ollu mistään kotosin ja vastaava Aino jäde oli taas aivan loistavaa.

No tuota, M.A.C.-puikko ei minua viehätä yhtään.

Kaikkea uutta pitää aina maistaa mutta aika harvaa tarvitsee ostaa toista kertaa vaikka eivät ehkä pahoja ole mutta kun ei hyviäkään.

Halpisjäätelöt ovat ihan ok kunhan ovat kermajätskejä eikä kasvirasvajätskejä. Poikkeuksen näihin tekee Euroshopper Trio, se on kamalaa vaikka muuten rakastan triojätskejä. Sen sijaan Euroshopper vanilja on ihan törkeän hyvää!

Se uus marianne oli paha ku aattelin että se ois sellanen samnlainen kuin aikoinaan oli.. ja varmasti muitakin huonoja on.. hedelmänpaloista jäätelössä en oikein tykkää.

Yhteistyössä