kävin eilen lomamatkalla ja huomasin ällöttävän ellei järkyttävän asian!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

åsa

Vieras
suomalaiset on helvetin LIHAVIA!! voisi jopa sanoa LÄSKEJÄ! |O voi sitä ihramäärää mikä eilenkin tuli vastaan..yök yök ja yök!! arvatkaa vaan menikö mäkkärissä heti ruokahalu? :x onneksi olen itse laiha ja tarkka linjoistani, enkä päästä itseäni rupsahtamaan ikinä noin pahasti..:x :x |O

Alkuperäinen kirjoittaja åsa:
suomalaiset on helvetin LIHAVIA!! voisi jopa sanoa LÄSKEJÄ! |O voi sitä ihramäärää mikä eilenkin tuli vastaan..yök yök ja yök!! arvatkaa vaan menikö mäkkärissä heti ruokahalu? :x onneksi olen itse laiha ja tarkka linjoistani, enkä päästä itseäni rupsahtamaan ikinä noin pahasti..:x :x |O

Eihän tää sit sun ongelma ole, vai hävettääkö sua olla suomalainen, ku toiset on niin lihavia ?

Alkuperäinen kirjoittaja åsa:

Ethän sinä Luojan kiitos joudu niitä läskejä kantamaan, joten ota se hiekkaa perseestäs pois

Lomaillesani olen minäkin huomannut yhtä sun toista, voi sitä tyhmyyden määrää mikä tulee vastaan ja mitä kuulee. Onneksi olen itse viisas ja akateemisesti koulutettu.

Voi IIIIK! No onneksi olet itse säästynyt näiltä läskeiltä! Ei sentään tarvitse itseään hävetä. Olet selvästikin vähän parempi ihminen kuin muut. Äly ainakin juoksee! :/

Niin, tottahan sä juttelet, mutta ei sitä noin provosoidusti tarvitsisi sanoa. Meidän suomalaisten tulisi kyllä kiinnittää enemmän huomiota painoon. Siis ei tarvitse olla todellakaan mikään langanlaiha, mutta niin ettei paino olisi terveydelle haitallista! Surullisia tapauksia näkee kaupungilla tämän tästä: vanhemmat ovat lapsilleen malliesimerkki ja jos vanhemmat syövät epäterveellisesti, mitäpä lapsilta sitten voisi odottaa.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja linnea:
Niin, tottahan sä juttelet, mutta ei sitä noin provosoidusti tarvitsisi sanoa. Meidän suomalaisten tulisi kyllä kiinnittää enemmän huomiota painoon. Siis ei tarvitse olla todellakaan mikään langanlaiha, mutta niin ettei paino olisi terveydelle haitallista! Surullisia tapauksia näkee kaupungilla tämän tästä: vanhemmat ovat lapsilleen malliesimerkki ja jos vanhemmat syövät epäterveellisesti, mitäpä lapsilta sitten voisi odottaa.... :(

peesi! löytyyhän täältä joku joka ymmärtää.. :)

.. etten ikinä rupsahda, vanhene,
.. että ikää tulee, muttei se MINUSSA näy, koska olen ikuisesti nuori ja kaunis ja näytän ikuisesti nuorekkaalta ja kauniilta..

mutta niin se vaan ikä jättää jälkensä jokaiseen.

ja kun teinitytöt huuteli leirikeskuksen saunan terassilla vanhemmalle miehelle jotain ilkeää koskapa mies vastasi jotain siitä, että niin sitä tekin rupsahdatte tms. - oli varsin loukkaantunut tyttöjen kommenteista, joita en kuullut, vastauksen kuulin, puutuin siihen ja sanoin, että hei tytöt, teillä tää kaikki on vasta edessäpäin. Me ollaan jo tuo eletty, teillä tää kaikki on vasta edessäpäin, hähää,
johan meni likat hiljaseksi.

Niin no joo.... Asia on tietysti aivan totta, mutta minusta tuo tapa, jolla asian sanoo/kirjoittaa on aina inhottava! Ovathan suomalaiset lihavia, se on totta. Ja lapset ja nuoret ovat aina vaan entisestään lihavampia. Ei tarvitse enää liikkua, kuten ennen muinoin lapset liikkuivat. Nyt istutaan tietokoneella...

Mutta minusta on aika törkeetä sanoa, että "huomasin ällöttävän ellei järkyttävän asian". Toiset on lihavia, toist on laihoja. Toiset yrittää laihduttaa, mutta ei välttämättä onnistu siinä yksinään. Toiset ovat voineet lihota esim. jonkun sairauden tai lääkityksen vuoksi. Eivät ihan kaiki ole lihavia pelkän syömisen vuoksi.

...minua ainakin hieman riepoo kun "ruipelot" haukkuvat "pyöreitä" ihmisiä. Jotkuthan voivat olla sairaitakin ja ovat sen takia lihavia, totta on että toiset mässäävät itsensä siihen kuosiin. Olen kyllä joskus ajatellut miksi ihminen päästää itsensä läskiksi, eikö normaalilla ihmisjärjellä varustettu pysty tekemään jo stoppia kun vaaka alkaa hipomaan satasen haamurajaa!!>>åsalle,>> Eikö pitäisi olla hyvä fiilis ja kulkea ylpeänä kun itse ei ole läski, turhaapa sitä stressaamaan toisen saamattomuudesta. Pliis ei kuitenkaan ole kiva että lihavia aivan avoimesti haukutaan, jotkuthan eivät todellakaan sille mitään voi...Varo vaan ettet sairastu itse semmoiseen tautiin että alkaa turvottamaan ja paisut kuin pullataikina kun olet mollannut toisten läskejä

Yhteistyössä