G: Hulluin naapurisi? Nykyinen tai entinen.

• Viestiketjun aloittaja kyselyikäinen
  • Ensimmäinen viesti
"maikkeli"
"Pappa", joka tonki jopa biojäteastiat ettei vaan oltu laitettu mitään sinne kuulumatonta. Roskiksiin ei saanut viedä roskia mustissa jätesäkeissä, koska kuulemma hänellä oli - hallituksen puheenjohtajana - oikeus nähdä mitä roskiin heitettiin. Kaveri kävi kylässä, Pappa halusi siitä käynnistä vesimaksun kaverilta koska kuitenkin käy vessassa ja kuluttaa HÄNEN vettään. Mulla siis vesi kuului vuokraan.....

Tässä nykyisessä, kohta entisessä, enää kaksi viikkoa jäljellä, seinänaapuria kutsutaan yleisesti Kyyläksi. Haukkuu kaikkia selän takana, kuuntelee parvekkeella mitä muut omilla parvekkeillaan puhuu, on muutenkin ihan sairaalloisen kiinnostunut muiden elämästä. Lapseni oli oksennustaudissa niin halusi tulla katsomaan onko lapsella kaikki ok kun ei ole ollut 24 tuntiin pihalla.

En päästänyt.

Asuttiin Etelä-Suomessa omakotitalossa hyvällä alueella, vauraita lapsiperheitä ympärillä jne. Olisi siis odottanut, että naapurit olisivat osanneet myös käyttäytyä. Naapuriperheellä oli useampi hevonen, joskin talli oli n. 5km päässä asuinalueesta. Minulla oli hevonen samalla tallilla. Olimme kahden viikon lomamatkalla kesällä ja palattuamme kotiin huomasimme nurmikkomme olevan pilalla: naapuri oli juoksuttanut hevostaan ilmeisesti vapaana pihallamme. Nurmi oli ihan mullalla ja kavionjälkiä täynnä.

Meillä oli myös yhteinen ranta, jonne siis luonnollisesti pääsi takapihan kautta. Näkymät vesistöön olivat upeat olo- ja ruokailuhuoneistamme. Kun naapuri sai tietää, että aioimme myydä talon, hän istutti rantaan myös meidän NÄKÖALAN TIELLE puita. Kyseessä oli siis miespuolinen henkilö. Hän oli yleensäkin kiero, törkeä, epämiellyttävä ja lipevä.

Ongelmana oli kai lähinnä se, että olimme lapseton pariskunta, jotka tulivat "kekkuloimaan" heidän reviirilleen. En tiedä?

alakerran noita-akka vanhassa kotitalossani , siis ei helv.. |O :headwall: :mad: :( :kieh: :$ muuttopäivästäni lähtien tämä täti kiipesi kerrosta ylemmäs huomauttamaan milloin mistäkin ja ajan myötä tilanne vain paheni. kuulma tömistelin, potkin kengät pois niin että siihen heräsi (päivällä!), kolistelin ja ties mitä. lopulta eukko oli useita kertaa päivässä oveni takana ja kuuli mekkalaa jopa silloin, kun olin viikonlopun toisessa kaupungissa.. uhkaili häädöllä, mutta kun soitin isännöitsijälle sain kuulla ettei minun tarvinnut olla huolissani. kukaan muu rapussa kun ei minusta valittanut & lisäksi isännöitsijä itse piti tämän naisen juttuja "hiukan" outoina, oli mm. valittanut että kiskon huonekaluja ympäri asuntoa kaiket yöt.. oli muuten isännöitsijä käynyt ku

kuulostelemassa oveni takana tätä " tauotonta mekkalaa" ja

hiirenhiljaista oli kuulemma ollut :LOL: . muutenkin siinä talossa asui värikästä porukkaa, "metsien mies" jonka parrasta tippui kerran etana
hissin lattialle & zombiemainen kundi, joka oli kerran seissyt pimeässä oveni takana pelästyttäen miesystäväni (nyk. avokki muuten) joka tuli hissistä & räppäisi valot.
nykyisessä talossa saa vain sängyn pohjallla naureskella, kun alakerran juopporingin päättömät jutut kuuluvat selvästi makuuhuoneesemme..

Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Minä veikkaan että meidän naapuri, jota nimitettiin "lääkityskaveriksi" on hulluin naapuri ikinä. Hänellä oli aina likaiset ja risaiset vaatteet, ja hän jutteli, joskus huuteli kovaan ääneen itsekseen. Hissiin jos sattui samaan aikaan, hän tuijotti koko ajan rävähtämättä. Kerran hän oli miehelle hississä alkanut selittää että olisi kiva paloitella joku ihminen.:xmas:

Usein oli alaoven lasi rikottu hänen toimestaan. Hän myös usein heitteli parvekkeeltaan tavaraa, tietokoneesta kinkkuun.

Meillä oli talossa roskakuilu jonne roskat heitettiin. Kerran hän oli roudannut roskakuiluun ämpärillisen paskaa. Siis ihan sitä itseään. Sitä oli läikkynyt käytävälle ja roiskunut seinille, ja haju oli hirvittävä. :x Koko rappu pestiin vahvoilla kemikaaleilla tuon jälkeen.

Kerran hän oli hississä lyönyt vanhempaa rouvaa nyrkillä päähän. Rouva ei tehnyt rikosilmoitusta koska ei kuulemma uskaltanut. Harmi, se olisi nopeuttanut tyypin häätöä aika merkittävästi.

Kerran hänen asunnossaan oli tulipalo, kuulemma oli heittänyt palavan tupakan ämpäriin jossa oli mm. paperia. En uskalla edes kuvitella miltä hänen kämppänsä näytti. Hän kuulemma teki tarpeensa ämpäriin koska pönttöön ei mahtunut.

Hänellä oli omistusasunto, mutta lopulta hänet saatiin siitä häädettyä, taloyhtiö otti asunnon haltuunsa. Asunto oli hänen vanhempiensa asunto.

Uskon ja toivon ettei enää tule tuollaista naapuria ikinä.

naapuri
onpas aikamoisia naapureita :)

kun muutin nykyiseen asuntooni, naapurin ukkeli kävi samantien tiputtamassa talon järjestyssäännöt postiluukusta.

parvekkeemme ovat vierekkäin ja minä olen näin ollen pakotettu pitämään sälekaihtimia naapurini puoleisen ikkunan edessä säällä kuin säällä, sillä tämä noin 70-vuotias ukkeli ihan avoimesti kurkistelee tänne meille. viimeksi eilen hän taputti jo tutuksi tulleen kutsutaputuksensa käsillään parvekkeella ja arvata saatoin, että siellä roikkuu ukkeli puoliksi meidän parvekkeella jonkun "tärkeän" asiansa kanssa.

jokin aika sitten, talvella, soitti setä ovikelloa ja heti avattuani rompsutteli kengät jalassaan keittiöömme naputtelemaan kaakeleita. niissä on kuulemma mahdollisesti jotain vikaa. eipä löytynyt vika edes huoltomiehen tarkistuksella :). hän on myös tullut kotiini kuuntelemaan epämääräistä hurinaa, joka kuulemma kuuluu olohuoneen nurkassa ja häiritsee häntä. huoltomies, joka on jo aivan kypsä naapurini jatkuvaan yhteydenpitoon heihin päin, kävi taas tarkastamassa tilanteen. turhaan.
myös kylppärin patterini on toimeliaan naapurini aloitteesta tarkastettu ja hyviksi todettu...

talomme on järven rannalla ja ihan tuossa vieressä sijaitsee kaupungin yleinen uimaranta. naapurini kertoo, että on 30 vuotta tässä asuneena ollut ikinä uimatta kyseisessä järvessä. silti viime kesän kuumimpina hellepäivinä, kun ranta on tupaten täynnä ihmisiä, naapuri päivysty täysissä tamineissa kaikki päivät valvomassa rannan yleistä järjestystä ja omatoimisesti poisti rannalta sinne kuulumattomia ihmisiä. paikalliset teinit kutsuvat häntä rantavahdiksi. :)

olen saanut useita puheluita häneltä. puhelujen sisältö on ollut mitä moninaisin. kerran hän soitti kysyäkseen erittäin ärtyneenä "miksi teillä on valot, vaikkei ketään ole kotona?". tuota....

ystäväni tuli hakemaan vauvalleen pinnasänkyä autollaan. koska meillä ei ole vieraspaikkoja autoille ja vierailu kesti vain minuutteja, hän riskit jo etukäteen tietäen, päätti parkkeerata takapihalle rapun oven eteen. liioittelematta viiden minuutin sisällä hänen meille tulostaan, soitti hänen pomonsa kysyen, minne hän oikein oli autonsa parkkeerannut. naapurini siis tosiaan soittaa jokaisesta väärin pysäköidystä autosta autorekisterikeskukseen ja ottaa viipymättä yhteyttä auton omistajaan.

naapurini ajaa pitkin päivää useita kertoja hissillä alimpaan kerrokseen ja kulkee rappusia sieltä ylimpään tehden samalla muistiinpanoja rapun tilanteesta ja tarpeen tullen naapureita huomautellen.

mies ei pysty asialliseen kommunikointiin , vaan ilmaisee kaikki asiansa huutamalla.

että tällaista meillä, esimerkiksi )

"Vieras"
onpas aikamoisia naapureita :)

kun muutin nykyiseen asuntooni, naapurin ukkeli kävi samantien tiputtamassa talon järjestyssäännöt postiluukusta.

parvekkeemme ovat vierekkäin ja minä olen näin ollen pakotettu pitämään sälekaihtimia naapurini puoleisen ikkunan edessä säällä kuin säällä, sillä tämä noin 70-vuotias ukkeli ihan avoimesti kurkistelee tänne meille. viimeksi eilen hän taputti jo tutuksi tulleen kutsutaputuksensa käsillään parvekkeella ja arvata saatoin, että siellä roikkuu ukkeli puoliksi meidän parvekkeella jonkun "tärkeän" asiansa kanssa.

jokin aika sitten, talvella, soitti setä ovikelloa ja heti avattuani rompsutteli kengät jalassaan keittiöömme naputtelemaan kaakeleita. niissä on kuulemma mahdollisesti jotain vikaa. eipä löytynyt vika edes huoltomiehen tarkistuksella :). hän on myös tullut kotiini kuuntelemaan epämääräistä hurinaa, joka kuulemma kuuluu olohuoneen nurkassa ja häiritsee häntä. huoltomies, joka on jo aivan kypsä naapurini jatkuvaan yhteydenpitoon heihin päin, kävi taas tarkastamassa tilanteen. turhaan.
myös kylppärin patterini on toimeliaan naapurini aloitteesta tarkastettu ja hyviksi todettu...

talomme on järven rannalla ja ihan tuossa vieressä sijaitsee kaupungin yleinen uimaranta. naapurini kertoo, että on 30 vuotta tässä asuneena ollut ikinä uimatta kyseisessä järvessä. silti viime kesän kuumimpina hellepäivinä, kun ranta on tupaten täynnä ihmisiä, naapuri päivysty täysissä tamineissa kaikki päivät valvomassa rannan yleistä järjestystä ja omatoimisesti poisti rannalta sinne kuulumattomia ihmisiä. paikalliset teinit kutsuvat häntä rantavahdiksi. :)

olen saanut useita puheluita häneltä. puhelujen sisältö on ollut mitä moninaisin. kerran hän soitti kysyäkseen erittäin ärtyneenä "miksi teillä on valot, vaikkei ketään ole kotona?". tuota....

ystäväni tuli hakemaan vauvalleen pinnasänkyä autollaan. koska meillä ei ole vieraspaikkoja autoille ja vierailu kesti vain minuutteja, hän riskit jo etukäteen tietäen, päätti parkkeerata takapihalle rapun oven eteen. liioittelematta viiden minuutin sisällä hänen meille tulostaan, soitti hänen pomonsa kysyen, minne hän oikein oli autonsa parkkeerannut. naapurini siis tosiaan soittaa jokaisesta väärin pysäköidystä autosta autorekisterikeskukseen ja ottaa viipymättä yhteyttä auton omistajaan.

naapurini ajaa pitkin päivää useita kertoja hissillä alimpaan kerrokseen ja kulkee rappusia sieltä ylimpään tehden samalla muistiinpanoja rapun tilanteesta ja tarpeen tullen naapureita huomautellen.

mies ei pysty asialliseen kommunikointiin , vaan ilmaisee kaikki asiansa huutamalla.

että tällaista meillä, esimerkiksi )
Haha, kutsutaputus!!! Voi luoja että mä en pystyis pitämään naamaani peruslukemilla tollasen kanssa :D

Ko asuttiin vielä kerrostalokolmiossa (jossa olin asunu jo sen kymmenen vuotta), mulla oli kyllä ihan paras naapuri. Sellanen päihteitä suurkuluttava, hieman kajahtanu tyyppi, mut en ois parempaa naapuria saattanu toivoa ees. Se varasteli meijän sanomalehtiä ja toi ne luettuaan takas meän luukkuun, lähetteli kirjeitä ja lappusia, oli oven takana millon mistäki syystä, esim lainaamassa hammasharjaa jolla pesi autoa sitte. Tai halus käyvä vessassa. Kutsu joskus minut juomaan muutamia paukkuja ja ihan kivvaahan seki oli, toisinaan saatto eksyä minun asuntoon viinakassinsa kans juomaan, nökötti hiljaa vain.

Tupakilla ko kävin parvekkeella, sen pää aina pilkisti sieltä omalta puolelta ja tervehti ja jutteli niitänäitä, jos kuivasin alusvaatteita pyykkitelineellä omalla parvekkeella, se noukki kepillä niitä omalle puolelleen, lopetin sen kuivattelun siihen kertaan ko se kii jäi.

Voi muistoja... :rolleyes: Kyllä se kaikenlaista touhotti.
Sillon ko muutin pois se itki rapussa ettei halua kettään toista naapuriksi. Nyt minun sisko perheineen assuu siinä asunnossa ja kuulema tämä naapuri niitä mulkoili aina jne, nyt on jo siirtyny ajasta iäisyyteen.

Tasha
Meidän naapurin mummo väitti että olen tappanut sen kissan. Olin silloin teini-iässä ja olin aika järkyttynyt tuosta syytöksestä.

Mä olen vielä kaikenlisäksi niin kissarakas ihminen ettei mitään rajaa.

.......
Meidän naapurissa (rivarissa) asui eräs nuori nainen jonka koira räkytti taukoamatta ja raapi ovea kun jäi yksin kotiin, 8-10/h päivässä ja joskus öisinkin. Nainen laittoi tammikuussa muuttaessaan kaikkien postilaatikkoon laput joissa toivoi kärsivällisyyttä koiransa haukkumiseen. Heinäkuussa sai häädön, ja teippasi oveensa lapun jossa haistatti v*tut kaikilla naapureilla, ei kuulemma ollut itse tietoinen koirastaan, vaikka räkytys alkoi samantien kun laittoi ovensa kiinni ja joskus palasi parkkipaikaltakin takaisin karjumaan koiralleen...

"hih"
Semmone Paku. :xmas: Kun se ekankerran tuli ovelle, se pälyili ympärilleen ja kysy, mitä me käytetään. Sen mielestä oranssi verho ja sen takaa paistanut valo kertoi huumeviljelmistä, joiden houkuttamana se ensimmäisen kerran kai tulikin.

Usein se pimpotti yöllä ovikelloa ja pyysi päästä shellille.

Kun mies oli töissä, se tuli ovelle usein kertoakseen, että hänellä on seisokki juuri nyt. :xmas: Yleensä samassa yhteydessä hän muisti mainita, että hänellä on Vantaan suurin muna ja siihen on tatuoitu kuplavolkkari ja tiedusteli myös, kiinnostaako nähdä (johon vastasin aina ei kiitos).

Miehelle se oli uhonnut, että tulee panemaan mua, kun mies ei ole kotona.

Oli koko ajan kamoissa ja kännissä ja verissäpäin ja mun mielestä siis aika hullu mies.
:LOL: Ei ehkä kaikkein mukavin mies mutta hienosti ilmaistu asia, kuulostaa niin koomiselta tuo :D

tää nyt ei millään vedä vertoja edellisille kirjoituksille, mutta kerron nyt kummiskin :)

Asun paritalossa ja en ole koskaan nähnyt naapuriani. Eikä nähnyt mies joka asui tässä meitä ennen 5vuotta. Meillä ona yhteinen pannu ja se oli muutama talvi sitten sammunut useaksi kuukaudeksi ja ei ollut naapuri soittanut huoltomiehelle ei. Kiva varmaan istua kotona kun makkarissa oli yhtä lämmin kun ulkona :D Me ei siis silloin vielä asuttu täällä vaan entinen asukki kertoi.

Pari vuotta sitten asuin kerrostaloalueella joka ei kovin hohdokosta seutua ollut. Oli naapurin deekut käyneet pistämässä naapurini hengiltä. Kiva tuoksu levisi rappuun kun poliisit viikon kuluttua noukki ruumiin asunnosta. Meidänkin asuntoon oli samasta porkukasta mies kuollut ennen kun muutimme sinne.

niin ja lapsena asui myös paritalossa jossa naapurit kesällä seisoskelivat rannassa laiturilla ja kamppasivat lapsia jotka olivat uimassa. Kerran olivat päästäneet meidän puuveneen pojjusta irti ja kirjoittaneet autoon "saatanan huora". Naapurin ukko heilui ulkona haulikon kanssa ja huuteli että kylän lapset ovat varastaneet heidän mansikkansa. Vanhempani saivat tarpeekseen ja ostivat oman talon viereisestä kylästä. Joku onneton meni ja muutti meidän vanhaan kämppään ja ehtivät tuskin saada remppaansa valmiiksi ennen kuin muuttivat pois.

Asuessani vielä vanhempieni luona naapurissa asui (asuu) vanha mies homeisen ja puolivalmiin omakotitalonsa autotalliin tehdyssä asunnossa. Muutti siihen, kun hänellä ei ollut enää rahaa maksaa tyttären vuokraa ja tyttö ilmoitti muuttavansa kotiin ja että isän pitää muuttaa pois sieltä (näin käy kun hemmottelee lapset pilalle). Käy aina tekemässä tarpeensa vanhempieni pihalle. Hän on "himohamstraaja" (4D, kukaan katsonut?) ja piha muistuttaa kaatopaikkaa - polkupyöriä, tietokoneita, vessanpyttyjä (ihmettelen suuresti miksei hän voi tehdä tarpeitaan siihen jos kerran pihalle on pakko tehdä), useampi autonromu, lahonneita rakennustarpeita... Mitään ei saa heittää pois. Muutamaan otteeseen kaupungin toimesta on yritetty tyhjentää pihaa turhista tavaroista rottaongelman takia, ja aina ollaan saatu seurata valtavia perheriitoja. Eräs toinen naapuri oli vasta vähän aikaa ottanut jälleen yhteyttä jonnekin korkeammalle taholle ja valittanut, vastaukseksi tuli, että kaupunki tietää kyllä tilanteen, mutta ei aio tehdä asialle mitään, koska se vain pahentaisi miehen tilannetta.

Enpä nyt tiedä onko niin hullu tapaus, mutta mielestäni surullinen.

ok
tää nyt ei millään vedä vertoja edellisille kirjoituksille, mutta kerron nyt kummiskin :)

Asun paritalossa ja en ole koskaan nähnyt naapuriani. Eikä nähnyt mies joka asui tässä meitä ennen 5vuotta. Meillä ona yhteinen pannu ja se oli muutama talvi sitten sammunut useaksi kuukaudeksi ja ei ollut naapuri soittanut huoltomiehelle ei. Kiva varmaan istua kotona kun makkarissa oli yhtä lämmin kun ulkona :D Me ei siis silloin vielä asuttu täällä vaan entinen asukki kertoi.

Pari vuotta sitten asuin kerrostaloalueella joka ei kovin hohdokosta seutua ollut. Oli naapurin deekut käyneet pistämässä naapurini hengiltä. Kiva tuoksu levisi rappuun kun poliisit viikon kuluttua noukki ruumiin asunnosta. Meidänkin asuntoon oli samasta porkukasta mies kuollut ennen kun muutimme sinne.
Mitä jos se on kuollut sinne? Semmoinen muumioitunut ruumis.

"vieras"
Entinen naapuri kyttäs menemisiä ja tulemisia, yritti pummata kyytiä kauppaan monia kertoja kera hänen juopot kaverinsa. Meidän takapiha näytti olevan myös näitten vieraitten oikoreitti naapuriin, oli kiva ku ikkunan takana meni vaikka mitä porukkaa. kerran meidän autoonkin oli murtauduttu, jalan jäljet paljasti että se murtautuja oli tullut naapurista.
Kun se meidän asunto myytiin(oltiin vuokralla ite) niin mainihin ostajille tästä naapurista, eivät uskoneet. No vähä aikaa siinä asuivat ja möivät pois tuon rasittavan naapurin takia.

"vieras"
N. 50 vuotias nainen, joka joi aviomiehensä kanssa harva se ilta. Siinä soiteltiin Hopeista Kuuta niin kuin olisi baari ollut alakerrassa ja luonnollisesti ilta päättyi aina parvekkeelle kunnon turpajuhliin. Kesäisin tätä ihanuutta oli monta kertaa viikossa. Läiskintä ja huuto kuului ylös asti, vaikka ikkunat ja ovet olivat kiinni. Hankittiin siinä sitten naapureiden kanssa heille varoitus ja meno hiljeni siedettäväksi. Joko kerroin seksisessioista parvekkeella? Oli siinä lapset hoo moilasena kotiin tullessa, kun naapurit ähelsivät kesäkuumalla viinahuuruissaan sylitysten parvekkeellaan :/ Jalla, jalla.

=D
Lapsena katseltiin ikkunasta, kun naapurin rouva juoksi luudan kanssa jahdaten kissaamme, meidän nurmikollamme. (tapasivat pitää koko päivän omakotitalonsa ovea auki ja kissamme teki tutkimusmatkojaan... joskus vei eväänäkin jotain pikkujyrsijöitä niille sisään :D )

Ensimmäisessä vuokra-asunnossani asuessani, myös yläkerran mummon koira räksytti yötä päivää... Samaisen mummon lapsenlapset asuivat naapurissani ja ajoivat makuuhuoneen ikkunani alle autonsa. Joskus kävivät "nopeasti" (15-30min!) kotonaan kääntymässä ja asunnossani oli sen jälkeen melkoinen katku, kun auto oli käynnissä sen ajan. Melko nopeasti opin sulkemaan ikkunani...
Samaisessa asunnossani asuessa vastapäiset naapurit muuttivat yhden yön aikana pois, niin hiljaa, ettei kukaan tiennyt yön tapahtumista mitään... :D

Seuraavassa asunnossa asuessani sain naapurikseni avioeroa läpikäyvän miehen. Viikonloput, perjantai-illat alkoivat yleensä sillä kaljan litkinnällä ja tarpeeksi känniin tullessaan alkoi soitella tulevalle ex-vaimolleen, haukkuen, huoritellen ja huutaen puhelimeen kaiken maailman solvauksia. Seuraavana iltana ex-vaimo tuli asunnolle ja voi sitä rakastamisen ihanuutta, tiesivät naapuritkin, että tää eroshow vaan jatkuu ja jatkuu... :D

Nykyiseen asuntooni muuttaessa, naapuriin muutti myös varsinainen noita-akka. Huusi solvauksiaan kännissä ja oli miehestään niin mustasukkainen... Ikkunaverhot ja kaihtimet heilui, kun joku pihassa liikkui. Sen jälkeen jätti minut rauhaan, kun soitti ja haukkui minulle naapurin koiran. Minä, raskaana oleva ja päikkäreiltään herätettynä, en ole mikään maailman ystävällisin tapaus siinä tilanteessa. Sai akka kuulla kunniansa. Kun esikoinen syntyi, toi muistolahjan, joka oli täynnä järkyttäviä, kirpparilta ostettuja vauvan vaatteita!! :eek: Lapsetkaan eivät uskaltaneet pihassamme ulkoilla saati sitten pahemmin liikkuakaan... Ajan kanssa ja naapurien painostamisen jälkeen muuttivat pois ja saimme paremmat tilalle. :)

Minulla on käynyt naapureiden kanssa aina uskomattoman hyvä tuuri, mutta äidilläni ei. Kaikenlaista on mahtunut 14-vuoden ajalla kaupungin asuintaloon, mutta nykyinen pariskunta on ehdottomasti paras. Kaksi kyrpiintynyttä täysrasistista suomalaista tekee mm. perättömiä lastensuojeluilmoituksia perheistä, joiden lapset edes näyttää hivenen ulkomaalaisilta, hakkaa ostoskasseilla ulkomaalaisia asukkaita ja käy ovien takana vasaran kanssa. Ovat tehneet myös lukemattomia rikosilmoituksia, ylivoimaisesti paras syy oli se, että vastakkaisen talon parvekkeella on ollut tuoli kaatuneena jo yli viikon tai jotain sinne päin :D

No en osaa sanoa hulluin.. Oli näitä juoppoja ja muuten vaan hulluja lapsuudessa. Pihalla pahoinpideltiin porukkaa silleen yleensä illan, yön aikana niin että aamulla sitten bongailtiin verijälkiä vaan pihasta. Yksi naapuri teki itsemurhan hyppäämällä parvekkeelta, sitä ennen oli sellainen että joka kerta ohi kävellessään sai pelätä että huutaako se jotain tai lyökö se joku kerta. Yks sun toinen naapuri kanssa hajotteli kämppäänsä aina aika ajoin, tai perheriidoissaan jurripäissään hakkasivat toisiaan... Ihan hirveitä kyyliä myös talo pullollaan.
Oli siellä aika paljon myös jotain poliisipiirityksiä ja nykyäänkin taitaa kyseinen pihapiiri kuulua vieläkin poliisipartion perustsekkauslistaan.. Kytät ajelivat siinä jalkakäytävillä joka ilta, yö... Varmaan päivälläkin? Silti siellä vaan aina sattui ja tapahtui.

Nykyisessä asunnossa on enemmänkin harmittomia nuo naapurit. Yhdessä asunnossa ilmeisesti mies on ainakin hieman viinaan menevä kun viikonloppuisin akka huutaa ja solvaa sitä miestään niin perusteellisesti, ikkunat auki tietty.
Sitten meillä on sellaiset "talokyylät" jotka tietävät kaikkien asiat talosta, tiedä sitten keiken todenperäisyyttä. Mukavia höpöttäjiä ovat silti, mustamaalaamisiin en mene mukaan, jota sitäkin joidenkin kohdalla yrittävät.

g-maan
Itse olen asunut lapsuuteni juoppotalossa, lähes kaikki kerrostalon asukit olivat juoppoja, hulluja tai hörhöjä. Oli kyllä todella mielenkiintoista aikaa, kaikenlaista sattui ja tapahtui. Lueskelin jotain näitä juttuja ja aika vähällä olette päässeet.

Nyt mulla alkoikin mieli virkistymään, lapsuudessa oli myös yksi naapuri joka oli tosi paha suustansa, kaikille. Kukaan muu kuin minä ei tainnut siitä mammasta pitää. Mun mielestä se oli vaan tosi hauska, oli siis aika sensuroimatonta tekstiä mitä suolsi ja mua aina kävi vaan naurattamaan sen jutut kun se oikein innostu selittämään. Oikeastaan oli aika taitava kielen- sekä tummemman huumorin käyttäjä mutta harva sitä ymmärsi.
Mua se tietty sitten aina kehui :D

Sitten nykyään on tou yksi naapuri joka käy varmaan sen 10-20 kertaa päivässä kiskalla tai kaupassa. Ei sillä oikeestaan ikinä mitään ostoksia ole, enkä tiedä mitä se siellä tekee. Olen tasan kerran kuullut hänen puhuvan.

g-maan
Nyt mulla alkoikin mieli virkistymään, lapsuudessa oli myös yksi naapuri joka oli tosi paha suustansa, kaikille. Kukaan muu kuin minä ei tainnut siitä mammasta pitää. Mun mielestä se oli vaan tosi hauska, oli siis aika sensuroimatonta tekstiä mitä suolsi ja mua aina kävi vaan naurattamaan sen jutut kun se oikein innostu selittämään. Oikeastaan oli aika taitava kielen- sekä tummemman huumorin käyttäjä mutta harva sitä ymmärsi.
Mua se tietty sitten aina kehui :D

Sitten nykyään on tou yksi naapuri joka käy varmaan sen 10-20 kertaa päivässä kiskalla tai kaupassa. Ei sillä oikeestaan ikinä mitään ostoksia ole, enkä tiedä mitä se siellä tekee. Olen tasan kerran kuullut hänen puhuvan.
Jospa se käy lyömässä vetoa.

"huh"
KUn olin pieni asuttiin rauhaisalla rivarialueella kunnes sinne muutte eräs huumehörhö;roíkku kerran alkkareissaan koivun latvassa ja huus olevansa tarzan!
Ja samainen tyyppi poltti meidän varastorakennuksen,huhuttiin et oli makkaraa ollut paistamassa(sai ihme kutsumuksia).:O
ja muutenkin pihoilla juoksi ja huuteli.....
Nyttemmin missä asutaan,myöskin rivarialueella,on yksi mummeli joka on multa kysynyt mm.mun tilinsaldoa ja mitä tehdään iltaisin miehen kaa kotona yms.:Oja on utelias,muut on sanonu että on mm.tuuletusikkunan kohdilla korva kiinni ollut kuuntelemassa:D
Vähän aikaa sit meidän seinänaapurissa asui eräs mies jonka kämppä oli seiniä/lattioita/sänkyjä myöten täynnä kissanpaskaa ja kusta,oli kaksi kissaa ja ne teki kaikki tarpeensa sisään kun ei ulos laskenut,ilm.tehtiin ku rupes hajut leviämään pihalle ja kävin sisällä kattomassa---järkky näky+haju!!!
onneksi sai häädöt.....!

Yhteistyössä