G: hotit hieman "vanhemmat herrat" ;)

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.poster.net/pacino-al/pacino-al-photo-xxl-al-pacino-6235204.jpg&imgrefurl=http://www.poster.de/Pacino-Al/Pacino-Al-Photo-XXL-Al-Pacino-6235204.html&h=500&w=400&sz=46&hl=fi&start=7&tbnid=vMxWkgrALRnOhM:&tbnh=130&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3DAl%2Bpacino%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26sa%3DG

Al Pacino *pyörtymis ja iik- hymiö*

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
On teillä outo miesmaku. :)
Mä ainakin tykkään vanhemmista miehistä. Mun mielestä Sean Conneryn charmi on vain lisääntynyt iän myötä. Mutta Al Pacino vasta onkin :p :whistle: se ihana käheä ääni...
Al Pacino ok, Robert DeNiro...NAM... Ja se hemmetin Dressmannin äijä... En juurikaan piittaa pintaliitokakskymppisistä.

Mä ainakin tykkään vanhemmista miehistä. Mun mielestä Sean Conneryn charmi on vain lisääntynyt iän myötä. Mutta Al Pacino vasta onkin :p :whistle: se ihana käheä ääni...
Al Pacino ok, Robert DeNiro...NAM... Ja se hemmetin Dressmannin äijä... En juurikaan piittaa pintaliitokakskymppisistä.
Ei pintaliitomiehiä siloposkineen, joku Beckham :x :x :x Mies pitää olla mies :whistle: :D :p

Viblsp
Ei pintaliitomiehiä siloposkineen, joku Beckham :x :x :x Mies pitää olla mies :whistle: :D :p
Toisaalta, onhan se Brad Pitt nelikymppinen nykyään... ;) Mut niin... En tiiä mikä Jack Black-himo mul on mut... :D

J A C K B L A C K
Hih, hauska mies! Ja kyllä se mies oikeasti aika söpö :D Sen miehen kanssa ei ainakaan aika tulisi pitkäksi! :LOL: :LOL:
Sil on pilke silmäkulmassa... Ja sopivan rivo ja hauska. :p
Miehet joilla on pilke silmäkulmassa, ovat hauskoja ja rivoja, ovat vaarallisia naisille... niin vielä sekaantuu... :whistle: :whistle: :whistle:

Viblsp
J A C K B L A C K
Hih, hauska mies! Ja kyllä se mies oikeasti aika söpö :D Sen miehen kanssa ei ainakaan aika tulisi pitkäksi! :LOL: :LOL:
Sil on pilke silmäkulmassa... Ja sopivan rivo ja hauska. :p
Miehet joilla on pilke silmäkulmassa, ovat hauskoja ja rivoja, ovat vaarallisia naisille... niin vielä sekaantuu... :whistle: :whistle: :whistle:
Mulla oli tän liiton aikana KAUAN erittäin estynyt olo. Mies piti uhkana jos pidin jotain seksikkäänä. Niinpä aloin ajatella kaikkia muita miehiä ei-seksikkäinä. Ja nyt 4,5 vuoden yhteiselon jälkeen avautui muutama asia. Ja arvaas oliko mies yllättynyt kun JB oli yks namuimmista mun mielestä ku asiaa mietin. :D

Yhteistyössä