MySelene
oikeestiko...? no, ottaisin mä sitä silti omakseni.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jose0105:
ja on muuten 49v., kun joku sitä mietti.
oikeestiko...? no, ottaisin mä sitä silti omakseni.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jose0105:
ja on muuten 49v., kun joku sitä mietti.
Tässä on "vanhempi herra" ja on muuten niiiiiiiin HOT!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja jose0105:
Täytyy sanoa Lunatic, että olet nimesi arvoinen!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siis AIVAN IHANA............IIIKKKS, pyörtyilen lattialle.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Juu, lisään omaan listaani myös Bruce Willisin... tässä hän on mun mielestä parhaimmillaan:
Mä ainakin tykkään vanhemmista miehistä. Mun mielestä Sean Conneryn charmi on vain lisääntynyt iän myötä. Mutta Al Pacino vasta onkin se ihana käheä ääni...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On teillä outo miesmaku.
Se mies on sellainen karun näköinen ja jokin vain viehättääAlkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:Toi Kai Lehtinen on kyllä niin söde...
Al Pacino ok, Robert DeNiro...NAM... Ja se hemmetin Dressmannin äijä... En juurikaan piittaa pintaliitokakskymppisistä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä ainakin tykkään vanhemmista miehistä. Mun mielestä Sean Conneryn charmi on vain lisääntynyt iän myötä. Mutta Al Pacino vasta onkin se ihana käheä ääni...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On teillä outo miesmaku.
Ei pintaliitomiehiä siloposkineen, joku Beckham :x :x :x Mies pitää olla miesAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Al Pacino ok, Robert DeNiro...NAM... Ja se hemmetin Dressmannin äijä... En juurikaan piittaa pintaliitokakskymppisistä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä ainakin tykkään vanhemmista miehistä. Mun mielestä Sean Conneryn charmi on vain lisääntynyt iän myötä. Mutta Al Pacino vasta onkin se ihana käheä ääni...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On teillä outo miesmaku.
Hih, hauska mies! Ja kyllä se mies oikeasti aika söpö Sen miehen kanssa ei ainakaan aika tulisi pitkäksi!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:J A C K B L A C K
Toisaalta, onhan se Brad Pitt nelikymppinen nykyään... Mut niin... En tiiä mikä Jack Black-himo mul on mut...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei pintaliitomiehiä siloposkineen, joku Beckham :x :x :x Mies pitää olla miesAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Al Pacino ok, Robert DeNiro...NAM... Ja se hemmetin Dressmannin äijä... En juurikaan piittaa pintaliitokakskymppisistä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mä ainakin tykkään vanhemmista miehistä. Mun mielestä Sean Conneryn charmi on vain lisääntynyt iän myötä. Mutta Al Pacino vasta onkin se ihana käheä ääni...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:On teillä outo miesmaku.
Sil on pilke silmäkulmassa... Ja sopivan rivo ja hauska.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Hih, hauska mies! Ja kyllä se mies oikeasti aika söpö Sen miehen kanssa ei ainakaan aika tulisi pitkäksi!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:J A C K B L A C K
Miehet joilla on pilke silmäkulmassa, ovat hauskoja ja rivoja, ovat vaarallisia naisille... niin vielä sekaantuu...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sil on pilke silmäkulmassa... Ja sopivan rivo ja hauska.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Hih, hauska mies! Ja kyllä se mies oikeasti aika söpö Sen miehen kanssa ei ainakaan aika tulisi pitkäksi!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:J A C K B L A C K
Mulla oli tän liiton aikana KAUAN erittäin estynyt olo. Mies piti uhkana jos pidin jotain seksikkäänä. Niinpä aloin ajatella kaikkia muita miehiä ei-seksikkäinä. Ja nyt 4,5 vuoden yhteiselon jälkeen avautui muutama asia. Ja arvaas oliko mies yllättynyt kun JB oli yks namuimmista mun mielestä ku asiaa mietin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Miehet joilla on pilke silmäkulmassa, ovat hauskoja ja rivoja, ovat vaarallisia naisille... niin vielä sekaantuu...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sil on pilke silmäkulmassa... Ja sopivan rivo ja hauska.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Hih, hauska mies! Ja kyllä se mies oikeasti aika söpö Sen miehen kanssa ei ainakaan aika tulisi pitkäksi!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:J A C K B L A C K