Voi :xAlkuperäinen kirjoittaja vili43:MUT NIIIN IHANA!!! :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:-70 syntyny...Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Tässä teille HOTTIA!!!
No huh huh mikä namu!!!!!!!!!Kuka tää on?Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mutta on mua vanhempi joten on sillä jo toinen jalka haudassaAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:uups,noh josko se kelpuutettais :ashamed: itseasias mulle ei ollu hajuakaan sen iästäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Toihan on vasta 34v.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Toi on se Teho-osaston joku... ööh Luca?Alkuperäinen kirjoittaja Lurps:No huh huh mikä namu!!!!!!!!!Kuka tää on?Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mutta on mua vanhempi joten on sillä jo toinen jalka haudassaAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:uups,noh josko se kelpuutettais :ashamed: itseasias mulle ei ollu hajuakaan sen iästäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Toihan on vasta 34v.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:OHO!On äijästä otettu sexy kuva!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Lurps:No huh huh mikä namu!!!!!!!!!Kuka tää on?Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mutta on mua vanhempi joten on sillä jo toinen jalka haudassaAlkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:uups,noh josko se kelpuutettais :ashamed: itseasias mulle ei ollu hajuakaan sen iästäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Toihan on vasta 34v.Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Toi on se Teho-osaston joku... ööh Luca?
Ei voi olla totta, mieki oon kiinnittäny huomion johonki dressmannin mieheen.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juuh, kyllähän tuo goran visnjic tai jotain sinnepäin on aivan namu, mutta kyllä mut saa tällä hetkellä hymyilemään joka kerta se dressmannin mainosmies, ah mikä namu pitääkin ettiä teille vielä kuva!!
Höh, ei löydy kuvaa. Oiskohan se tossa toi keskimmäinen...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ei voi olla totta, mieki oon kiinnittäny huomion johonki dressmannin mieheen.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juuh, kyllähän tuo goran visnjic tai jotain sinnepäin on aivan namu, mutta kyllä mut saa tällä hetkellä hymyilemään joka kerta se dressmannin mainosmies, ah mikä namu pitääkin ettiä teille vielä kuva!!
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:ymmärsitkö sä nyt väärin?piti komeita laittaa eikä ällöttävimpiä? :/Alkuperäinen kirjoittaja Pix:No, yritin miettiä ällöttävintä ukkelia ja kas, tämähän se tuli ekana mieleen.. Olkoon tilinsä kuin komea tahansa, äijään en koskisi metrisellä halollakaan.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärsin juu, mutta kun en enää keksinyt komeita niin..Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:ymmärsitkö sä nyt väärin?piti komeita laittaa eikä ällöttävimpiä? :/Alkuperäinen kirjoittaja Pix:No, yritin miettiä ällöttävintä ukkelia ja kas, tämähän se tuli ekana mieleen.. Olkoon tilinsä kuin komea tahansa, äijään en koskisi metrisellä halollakaan.. :x
Tälle miun sydän sykkii!Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Bruce S