Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Saapi arvata!![]()
Tuittupäinen kuumakalle ja uskomaton jäärä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Rapu. Olen ittepäinen ja helposti tulistuva, ei ehkä niitä parhaita puolia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Rapu. Olen ittepäinen ja helposti tulistuva, ei ehkä niitä parhaita puolia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Rapu. Olen ittepäinen ja helposti tulistuva, ei ehkä niitä parhaita puolia.![]()
Se johtuu sun alkuperästä, eikä horoskooppimerkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kauris.
Läpi vaikka harmaan kiven asenne on sekä siunaus että kirous.
Et sä läpi mene, vaan kiipeet sen kiven päälle. Oinaat puskee läpi.
Mitähän härät sitten ollenkaan tekee =D
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Rapu. Olen ittepäinen ja helposti tulistuva, ei ehkä niitä parhaita puolia.![]()
Jaa mistä alkuperästä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Rapu. Olen ittepäinen ja helposti tulistuva, ei ehkä niitä parhaita puolia.![]()
Jaa mistä alkuperästä?![]()
Kai sä nyt itse alkuperäsi tiedät. Vai oletko sä syntynyt jossain muualla kuin Etelä-Pohjanmaalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kyllä täällä E-P:llä ollaan rauhallisia. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Saapi arvata!![]()
Tuittupäinen kuumakalle ja uskomaton jäärä olen.
Tunnistan vaakana itseni tuosta![]()