G:Hiuksianostattavin henkirikos Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja ...kalluppikanki...
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Se oli kans kauhea tapaus kun vanhemmat tapettiin vesisänkyyn ja heidän vauva sit hukkui sinne :'( En kyllä muista missä ja milloin tapahtui,on vaan jäänyt karmivana mieleen.
Kirkkonummen Volsin kylässä kesällä 1990
 
Insuliinisurmat ja se kansanedustaja, olikohan paula nimeltään, jonka tytön 2-vuotissynttäreitä juhlivat ja samana iltana isä puukotti äidin ja tyttö vissiin näki, ainakin oli samassa huoneessa.
Iskuja oli yli 50.
 
niin..
Porvoon tapaus kun äiti poltti 2 pientä poikaansa, mutta pelasti koiran? Jokela, Kauhajoki ja tämä viimeisin perhesurma. Tuntuu, että aina se viimeisin on kamalin. Kun oma rakas äiti tai isä tappaa sen täytyy olla kamalin kauhu ja se on sitten se ihmisen viime hetki : (
 
Ainiin, se kamala arkkutapauskin :'(
Pyöri pitkään mun päässä tapahduttuaan, nuorena vietin paljonkin aikaa sen surmatalon naapurissa. Vieläkin ohiajaessa tulee kamala olo.
Ihan hirveitä juttuja kaikki tässä ketjussa mainitut :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Ainiin, se kamala arkkutapauskin :'(
Pyöri pitkään mun päässä tapahduttuaan, nuorena vietin paljonkin aikaa sen surmatalon naapurissa. Vieläkin ohiajaessa tulee kamala olo.
Ihan hirveitä juttuja kaikki tässä ketjussa mainitut :(

Mikä arkkutapaus? En ole kuullutkaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Ainiin, se kamala arkkutapauskin :'(
Pyöri pitkään mun päässä tapahduttuaan, nuorena vietin paljonkin aikaa sen surmatalon naapurissa. Vieläkin ohiajaessa tulee kamala olo.
Ihan hirveitä juttuja kaikki tässä ketjussa mainitut :(

Mikä arkkutapaus? En ole kuullutkaan.
Äiti hukutti kaksi lastaan lavuaariin(?) jonka jälkeen laittoi arkkuun ja väitti löytäneensä tukehtuneina sieltä. Ruumiinavauksessa viimeistään selvisi että tyttö ja poika olivat kuolleet hukkumalla.
Taustalla ero ja äiti oli kuulemma lasten isälle uhkaillut että "ellen saa lapsia et saa sinäkään" :(
Äidin isompi lapsi taisi olla tapahtuman aikaan myös kotona.

Hyi kun tulee paha mieli ja olo kun kirjoittikin tästä :'( :'( :'( Voi pieniä raukkaparkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jammu,koska liippasi melko läheltä mua tää tapaus :(
Kuten myös...taisi olla aika lähellä ettei itse joutunut uhriksi - onneksi oli nopeat jalat!! :eek:
Mä joskus leikin ja kävin siellä naapurissa kylässä,mistä nää lapset napattiin.
Me siis asuttiin samalla kadulla ja viikkoa ennen murhia tuo "Jammu-setä" seurasi mua ja mun kaveria Itiksen Cittarille ja takas meidän kotipihalle. Yritti se jotain huudellakin, että pitäis pysähtyä, mutta me otettiin jalat alle ja pingottiin karkuun..ja sitten viikkoa myöhemmin oli tyypin kuva lehdessä että se on murhannut (silloin) meidän ikäiset tytöt. Ihan hullua. Äiti silloin poliisillekin ilmoitti asiasta, mutta eihän tuossa mitään rikollista tapahtunut.
 

Yhteistyössä