G:Hiuksianostattavin henkirikos Suomessa?

  • Viestiketjun aloittaja ...kalluppikanki...
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jammu,koska liippasi melko läheltä mua tää tapaus :(
Kuten myös...taisi olla aika lähellä ettei itse joutunut uhriksi - onneksi oli nopeat jalat!! :eek:
Mä joskus leikin ja kävin siellä naapurissa kylässä,mistä nää lapset napattiin.
Me siis asuttiin samalla kadulla ja viikkoa ennen murhia tuo "Jammu-setä" seurasi mua ja mun kaveria Itiksen Cittarille ja takas meidän kotipihalle. Yritti se jotain huudellakin, että pitäis pysähtyä, mutta me otettiin jalat alle ja pingottiin karkuun..ja sitten viikkoa myöhemmin oli tyypin kuva lehdessä että se on murhannut (silloin) meidän ikäiset tytöt. Ihan hullua. Äiti silloin poliisillekin ilmoitti asiasta, mutta eihän tuossa mitään rikollista tapahtunut.
Hui kamala :eek: :'(
 
vieras
Porissa muistaakseni 2002 tai 2003 tammikuussa porkassa tapahtunut. Nainen oli heitetty parvekkeelta alas ja siinä oli jotain palvonta juttua sivussa ja hiukan ennen sitä porissa tapahtunut surma jossa mies ammuttiin valopistoolilla kuoliaaksi ym. Sekä tuo jalkajousi, kauhajoen ja jokelan tapahtumat ovat kauheita kaikin puolin. Ja lähinnä kaikki jossa ihminen menettää toisen tekemämä väkivalloin toisen ihmisen tekemänä elämänsä:S
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Porissa muistaakseni 2002 tai 2003 tammikuussa porkassa tapahtunut. Nainen oli heitetty parvekkeelta alas ja siinä oli jotain palvonta juttua sivussa ja hiukan ennen sitä porissa tapahtunut surma jossa mies ammuttiin valopistoolilla kuoliaaksi ym. Sekä tuo jalkajousi, kauhajoen ja jokelan tapahtumat ovat kauheita kaikin puolin. Ja lähinnä kaikki jossa ihminen menettää toisen tekemämä väkivalloin toisen ihmisen tekemänä elämänsä:S
Korjaan porkassa tapahtunut jo vuosina 1992 tai 1993!
 

Yhteistyössä