Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:eli kummassa käyt, kumpi on parempi ja miksi????
Mä käyn Mäkkärissä, koska se on halvempi, siellä on parempi palvelu ja ruoka on hyvää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mäkkäri.
Hesen ranskalaiset ja kahvi on pahaa.
Mut ainakin täällä mäkkäri pursuilee teinilaumoja jotka istuu siellä tuntikausia yhden euron hampurilaisen kans...
Viime kerralla mietin että mitähän ne nenäkkäät teinit siellä kassan takana sanois, jos kysyis että mihin hittoon tääl voi mennä istumaan...........
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mäkkäri.
Mut ainakin täällä mäkkäri pursuilee teinilaumoja jotka istuu siellä tuntikausia yhden euron hampurilaisen kans...
Viime kerralla mietin että mitähän ne nenäkkäät teinit siellä kassan takana sanois, jos kysyis että mihin hittoon tääl voi mennä istumaan...........
Nenäkkäät teinit?![]()
Tuotako mieltä olet työntekijöistä? Ja hekö syyllisiä?
Ymmärsinkö nyt ihan oikein...outo ajattelutapa jos ymmärsin... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mäkkäri.
Nenäkkäät teinit?![]()
No hmm =)
Oon itse ollut samassa paikasa töissä![]()
Kaikki oli asiallisia ja kivoja. Silloin.
Nykyään siellä on sellaisia jotka kysyy tosi ärsyyntyneen näköisinä "nii mitä??"
Roiskaisee tavarat nenän eteen ja ihan selvästi vittuuntuu jos sanoo että en mä halunnut hyla-maitoa vaan ihan tavallista :xmas:
Oli muuten tosi lämmintä ja makeeta :x
Hei älä vedä herneitä nenuun turhaanAlkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mäkkäri.
Nenäkkäät teinit?![]()
No hmm =)
Oon itse ollut samassa paikasa töissä![]()
Kaikki oli asiallisia ja kivoja. Silloin.
Nykyään siellä on sellaisia jotka kysyy tosi ärsyyntyneen näköisinä "nii mitä??"
Roiskaisee tavarat nenän eteen ja ihan selvästi vittuuntuu jos sanoo että en mä halunnut hyla-maitoa vaan ihan tavallista :xmas:
Oli muuten tosi lämmintä ja makeeta :x
Nykyään vai vain tietyssä paikkaa?
Itse en ole mielestäni nenäkäs teini vaikka työskentelenkin vuoropäällikkönä (vielä kaksi viikkoa) ja olen 24 vuotias... Kiva aina kuulla että kaikki mäkkärin ja hesen työntekijät ovat teinejä/lapsia/luusereita/idiootteja...
Itsekin opiskelujen ohella työskentelen siellä ja valmistun pian ja saan myös esikoiseni. Olen varmaan ihan täysi teiniäiti jne kun olen vielä RASKAANA ja siellä töissä!![]()