G: henkilökohtainen takaikärajasi lasten hankintaan?

  • Viestiketjun aloittaja gällyp
  • Ensimmäinen viesti
elämä yllättää
Olin itse asettanut itselleni 30v rajan, mutta sitten elämä ei mennytkään ihan niin kuin suunnittelin...
Jäin leskeksi 27-vuotiaana ja olin silloin vielä lapseton.
Olin monta vuotta yksin kunnes tapasin nykyisen mieheni ja sain hänen kanssaan kolme lasta viiden vuoden sisällä. Heistä nuorimman syntyessä olin 39
 
Ei mulla ollu koskaan mitään ikärajaa, eikä erityisiä suunnitelmia hankkia lapsia. Ei tosin ollut vankkaa vakaumusta lapsettomuuteenkaan, ei vaan tullut semmoista tilannetta, että niitä olisin jonkun kanssa halunnut. Nyt oon 41 eli eiköhän se juna mennyt jo.
 
Teehi
Mulla oli takaraja 30-vuotta ja siinä onnistuin, vaikka hilkulle meni. Täytin 31-vuotta kuukausi kuopuksen syntymän jälkeen. Meni toisen "tekemisessä" pidempään kuin oletettiin kun ei ottanut tärpätäkseen.

Olen nyt 37-vuotias ja omasta mielestäni aivan liian vanha tekemään lapsia. Jos vahinko kävisi ja tulisin raskaaksi, niin en raskautta keskeyttäisi, mutta muuten nautin nyt, kun lapset on jo isoja ja elämä helppoa. Seuraavaksi on sitten lastenlapsien vuoro (esikoinen on jo murrosikäinen), jos sellaisia on tullakseen.
 
"Nanna"
Ajatuksissa toivoin et 30v olis takaraja. Eka lapsi syntyi 21v ja toinen kun olin 26v. Nyt olen 28 ja vielä yksi lapsi haaveissa mutta luulen että menee vähän yli kolmenkympin kun en jaksa kahta pientä kerrallaan. Kuitenki 35 on ehdoton raja. jos tuun mummoksi joskus niin haluan että musta löytyy vielä poweria hoitaa sitäkin hommaa. Toivotaan et terveyttä riittää.
 
"Tulppaani"
45v. on mulla tuo raja. Täytän tänä vuonna 36, ainoa lapsi on 12-vuotias ja olen täysin valmis saamaan vielä lapsen. En pidä itseäni liian vanhaksi saamaan vauvan.
 
Mies hyvä, ei tässä tainnut olla kyse siitä, miten pitkään voi tehdä lapsia. Vaan kai siitä, miten vanhana on vielä valmis yöherätyksiin, vaipanvaihtoihin, puklurätteihin, hiekkalaatikkoleikkeihin, treenikuskauksiin jne.

Ja elleivät ne mielestäsi kuulu lainkaan miehille, niin vaihtanet nimimerkkisi vain "siittäjä"ksi.
 
Mies hyvä, ei tässä tainnut olla kyse siitä, miten pitkään voi tehdä lapsia. Vaan kai siitä, miten vanhana on vielä valmis yöherätyksiin, vaipanvaihtoihin, puklurätteihin, hiekkalaatikkoleikkeihin, treenikuskauksiin jne.

Ja elleivät ne mielestäsi kuulu lainkaan miehille, niin vaihtanet nimimerkkisi vain "siittäjä"ksi.
Tarkalleen ottaen se kysymys siis kuului: "G: henkilökohtainen takaikärajasi lasten hankintaan? Eli koska sulla se ikä, että lapsia et enää suostu tekemään lisää?"

Eli kysyttiin juuri tuota tekemistä. Naisilla on kummallinen tapa lisätä piilomerkityksiä tai tulkintoja yksinkertaisiin lauseisiin.

Jos sinua kiinnostaa minun osallistumiseni lapsihulinan pyörittämiseen, voin kertoa sen onnistuneen vaivatta ja hermojeni kestäneen paremmin kuin äidillä. Uskon, että onnistuisi varmaan vielä yli kuusikymppisenäkin. Asennekysymys.

Toki se siittäminen on kivaa vaipanvaihdoista riippumatta. Seksi sellaisen naisen kanssa, joka haluaa tulla raskaaksi, on jotenkin erityistä. :p

 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Huolimaton
Halusin 3 lasta ennenkuin olen 30-vuotta. Sain kolmannen 29-vuotiaana. Nyt 37-v ja olisihan se vauva vielä ihana, mutta liian vanha ja ihan liian iso ikäero muihin lapsiin.
 
Tarkalleen ottaen se kysymys siis kuului: "G: henkilökohtainen takaikärajasi lasten hankintaan? Eli koska sulla se ikä, että lapsia et enää suostu tekemään lisää?"

Eli kysyttiin juuri tuota tekemistä. Naisilla on kummallinen tapa lisätä piilomerkityksiä tai tulkintoja yksinkertaisiin lauseisiin.

Jos sinua kiinnostaa minun osallistumiseni lapsihulinan pyörittämiseen, voin kertoa sen onnistuneen vaivatta ja hermojeni kestäneen paremmin kuin äidillä. Uskon, että onnistuisi varmaan vielä yli kuusikymppisenäkin. Asennekysymys.

Toki se siittäminen on kivaa vaipanvaihdoista riippumatta. Seksi sellaisen naisen kanssa, joka haluaa tulla raskaaksi, on jotenkin erityistä. :p

Anteeksi, olinpa todella näemmä itse ymmärtänyt kysymyksen vituralleen. :ashamed:

(tosin en tajua mitä hiton järkeä edes oli kysyä kysymystä tässä muodossa)
 

Yhteistyössä