Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Halmeen elinaikana oli ollut hyvä, mutta tosi mautonta kirjoittaa noin kuolleesta ihmisestä.
kyllä mä sun sanomiset kässään, mut toi toinen eiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No niin, mähän sanoin. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Höpö höpö.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:sanokoot mitä sanoo mutta kyllä tuo jokaisen fiksun ja sivistyneen ihmisen mielestä aivan järkyttävää kirjoitustaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika hölmö, vaikka nyt moni tulee kyllä sanomaan, että se oli tosi älykäs kirjoitus, josta vain hälmöt loukkaantuu.
Minä ymmärrän kyllä mitä sinä sanoit. Sinä olet sitä mieltä, että kaikki jotka eivät ole sinun kanssasi samaa mieltä, ovat tyhmiä ja sivistymättömiä. Se kertoo enemmän sinusta ja omasta sivistys- sekä koulutustasostasi, kuin niistä ihmisistä joita juuri haukuitAlkuperäinen kirjoittaja äiti:kyllä mä sun sanomiset kässään, mut toi toinen eiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No niin, mähän sanoin. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Höpö höpö.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:sanokoot mitä sanoo mutta kyllä tuo jokaisen fiksun ja sivistyneen ihmisen mielestä aivan järkyttävää kirjoitustaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika hölmö, vaikka nyt moni tulee kyllä sanomaan, että se oli tosi älykäs kirjoitus, josta vain hälmöt loukkaantuu.
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2010011310917932_k9.shtmlAlkuperäinen kirjoittaja tahtoo lukee:mistä sen vois lukee??? Laittakaa linkkiä kiitos
Samoilla linjoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Halmeen elinaikana oli ollut hyvä, mutta tosi mautonta kirjoittaa noin kuolleesta ihmisestä.
Ei kritisoitu kummemmin? Möykky, sikaniska, eläin, vitsiAlkuperäinen kirjoittaja palma:Hyvä kirjoitus, jonka ei ole tarkoituskaan miellyttää kaikkia. Eihän siinä edes kritisoitu kummemmin itse Halmetta, vaan enemmän kaikkea hänen ympärillään.
Erittäin kuvaavia sanoja.Alkuperäinen kirjoittaja Just:Ei kritisoitu kummemmin? Möykky, sikaniska, eläin, vitsiAlkuperäinen kirjoittaja palma:Hyvä kirjoitus, jonka ei ole tarkoituskaan miellyttää kaikkia. Eihän siinä edes kritisoitu kummemmin itse Halmetta, vaan enemmän kaikkea hänen ympärillään.
?