G: Hazardin kolumni oli mielestäsi hyvä vai kammottava?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Aika hölmö, vaikka nyt moni tulee kyllä sanomaan, että se oli tosi älykäs kirjoitus, josta vain hälmöt loukkaantuu.
sanokoot mitä sanoo mutta kyllä tuo jokaisen fiksun ja sivistyneen ihmisen mielestä aivan järkyttävää kirjoitusta
Höpö höpö.
No niin, mähän sanoin. :attn:
kyllä mä sun sanomiset kässään, mut toi toinen ei

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Aika hölmö, vaikka nyt moni tulee kyllä sanomaan, että se oli tosi älykäs kirjoitus, josta vain hälmöt loukkaantuu.
sanokoot mitä sanoo mutta kyllä tuo jokaisen fiksun ja sivistyneen ihmisen mielestä aivan järkyttävää kirjoitusta
Höpö höpö.
No niin, mähän sanoin. :attn:
kyllä mä sun sanomiset kässään, mut toi toinen ei
Minä ymmärrän kyllä mitä sinä sanoit. Sinä olet sitä mieltä, että kaikki jotka eivät ole sinun kanssasi samaa mieltä, ovat tyhmiä ja sivistymättömiä. Se kertoo enemmän sinusta ja omasta sivistys- sekä koulutustasostasi, kuin niistä ihmisistä joita juuri haukuit :)

tätä mieltä
En sa mitään positiivista sanottavaa siitä vaikka kuinka mietin. Ymmärrän, että voidaan kirjoittaa ironisesti ja piikikkäästi, mutta hyvien tapojen mukaista, (jotka taitavat muutenkin olla kadoksissa nykyään monelta) ei ole kirjoittaa kuolleesta ihmisestä tuollaista.

Just
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Hyvä kirjoitus, jonka ei ole tarkoituskaan miellyttää kaikkia. Eihän siinä edes kritisoitu kummemmin itse Halmetta, vaan enemmän kaikkea hänen ympärillään.
Ei kritisoitu kummemmin? Möykky, sikaniska, eläin, vitsi
?

vieras
Todella ala-arvoinen ja mauton. Kritiikkiä Hameen toimista ja mielipiteistä voi toki esittää, mutta esim. aivovammalle ja muutoinkin fyysiselle/henkiselle olemukselle naureskelu muistutti lähinnä koulukiusaamista. Tosin oli vielä raukkamaisempaa, koska kohdistui kuolleeseen henkilöön.
Eipä olisi häzärdistä ollut laukomaan moista p***aa Halmeen eläessä. Nytkin luikkinut kuin pupu pensaaseen aiheuttamaansa pahennusta! LOL

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Hyvä kirjoitus, jonka ei ole tarkoituskaan miellyttää kaikkia. Eihän siinä edes kritisoitu kummemmin itse Halmetta, vaan enemmän kaikkea hänen ympärillään.
Ei kritisoitu kummemmin? Möykky, sikaniska, eläin, vitsi
?
Erittäin kuvaavia sanoja.

vieras
Idea hyvä, toteutus huono. Mediakritiikki, joka kuitenkin oli koko jutun pointti, jäi turhan varjoon. Kaikin puolin kouluttamattomille Iltalehden lukijoille pitää nimittäin vääntää rautalangasta, ei tuollainen hienovarainen vihjailu mitään auta.

Yhteistyössä