G: Hauskimmat kommentit, joita olette saaneet ulkonäöstänne =)

vieras
teini-ikäisenä oli kulahtanut permis ja joku vastaan tuleva lapsukainen kysyi sitten että onko mulla peruukki päässä, vastasin että ei ja tilasin kotiin päästyäni ajan kampaajalle.
 
JONSERED Karhunkantaja
"Sää oot ku tapiiri ton kärsäs kanssa... sellanen aavikolla nääntymäisillään oleva, ihan kuihtunut tapiiri. Aavikkotapiiri..."

"Aikamoinen lautapeli oot..."

"Kuihtunu orava... siis kurava! :D "

Raskaana ollessani olin "hehkeä, kuin hehkulamppu... ainaki ku sää tolleen hetkut ympäri, hetkulamppu" ja "möhköfantti"

Kyllä äijä osaa imarrella :heart:
 
imarreltu
Kauhkokuumeen jälkeen sairaalan kahviossa hakijaa odotellessa viras sanoi että kauniit silmät sulla. Vastasin mutta pienet. Sanoi mutta kauniit silti, lämpöiset, oikea sielunpeili.
 
IhanaValo
Mie oon saanut kulla et miul on nätit korvat (semmoiset vähän menninkäistyyppiset "ulokkeet" on siel ylhäällä) Teininä nolotti,meinasin käydä leikkuuttaa ne pois,mut nykyisin tykkään:)

Oma tyttö on sanonut et miul on iso massu :ashamed: (Lasten suusta se totuus kuullaan, vai miten se nyt oli..)
 
Mulle sanoi tk:n nuori mieslekuri papaa ottaessaan, et "Näyttääpä hyvälle! Siis tuota öö.. siis että kaikki on ok, ja totaa ööö, voitte huoletta alkaa hankkimaan niitä lapsia" Tää mies meni ihan punaiseksi ja huoneessa ollut hoitaja naureskeli ja multakin tuli suusta vaan "No sehän on kiva!" Eli ois vissiin kelvannu lääkärillekin :whistle:
 
sii
Mulle serkun toisen suvun täti juhlissa: "Ai sinä olet siis *****,en kyllä tunnistanut.Mites sä olit sillon ennen jotenki...hmmm...aika paljon laihempi"
Mitäs siihen sit sanot...mur....viel entisenä syömishäiriöisenä oli kiva kuulla.Tosin olin kyllä raskaana mut silleen et alkuturvotusta lähinnä.
 
päätön
julkisella paikalla tuli joku nainen viereen seisoskelemaan ja ihan niinkun etti jotakin ihmis joukosta, ei löytäny ja kysy minulta sitten että "kenen henkivartija sä olet" ... :/
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
julkisella paikalla tuli joku nainen viereen seisoskelemaan ja ihan niinkun etti jotakin ihmis joukosta, ei löytäny ja kysy minulta sitten että "kenen henkivartija sä olet" ... :/
:LOL: :LOL: :LOL: ota se kohteliaisuutena :D
Testosteronia ja machoa fiilistä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
julkisella paikalla tuli joku nainen viereen seisoskelemaan ja ihan niinkun etti jotakin ihmis joukosta, ei löytäny ja kysy minulta sitten että "kenen henkivartija sä olet" ... :/
:LOL: :LOL: :LOL: ota se kohteliaisuutena :D
Testosteronia ja machoa fiilistä :p
juuh... oikein hemmetin machoa... ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Mulle sanoi tk:n nuori mieslekuri papaa ottaessaan, et "Näyttääpä hyvälle! Siis tuota öö.. siis että kaikki on ok, ja totaa ööö, voitte huoletta alkaa hankkimaan niitä lapsia" Tää mies meni ihan punaiseksi ja huoneessa ollut hoitaja naureskeli ja multakin tuli suusta vaan "No sehän on kiva!" Eli ois vissiin kelvannu lääkärillekin :whistle:


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä