G: Halaatko lapsiasi?

  • Viestiketjun aloittaja sirtuuna
  • Ensimmäinen viesti
sirtuuna
Ilmaistaanko teillä rakkautta sanoin ja teoin?

Jos ei, miksi?

Jos tätä ei tehdä, lapsista kasvaa kylmiä ja huonolla itseluottamuksella varustettuja eksykssissä olevia aikuisia. :(
 
sssssa
Ei ole lapsia, mutta allekirjoitan aloituksen sisällön kyllä. Oli rakastavat vanhemmat, mutta en kyllä koskaan muista saaneeni halia tai edes oltua sylissä. Myöskään minkäänlaisia sanallisia rakkauden tai kiintymyksen osoituksia ei ole koskaan tullut.
 
No tottakai halaan lapsiani, suukotan ja silitän sekä pidän sylissä (jos vielä syliin mahtuvat). Mulla kouluikäiset lapset jo kaikki neljä, mutta silti halaan ja kerron rakastavani heitä. Muistutan kuinka tärkeitä he ovat minulle.
 
"Jenniii"
Kyllä, useita kertoja päivässä. Ja kerron rakastavani.
Syliin saa tulla aina kun huvittaa tai käpertyä sohvalla kainaloon. Lapsia ei voi pitää liikaa hyvänä.

Myös me miehen kanssa halaillaan useita kertoja päivässä, usein lasten nähden.

Mua ei ole lapsena halailtu/pidetty sylissä, enkä koskaan nähnyt vanhempieni välisiä hellyydenosoituksia. Ekaa lasta odottaessani päätin, että meillä lapset saa läheisyyttä ja näkevät että vanhemmatkin tykkäävät toisistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja vaavi9.7.
[QUOTE="Jenniii";30320869]Kyllä, useita kertoja päivässä. Ja kerron rakastavani.
Syliin saa tulla aina kun huvittaa tai käpertyä sohvalla kainaloon. Lapsia ei voi pitää liikaa hyvänä.

Myös me miehen kanssa halaillaan useita kertoja päivässä, usein lasten nähden.

Mua ei ole lapsena halailtu/pidetty sylissä, enkä koskaan nähnyt vanhempieni välisiä hellyydenosoituksia. Ekaa lasta odottaessani päätin, että meillä lapset saa läheisyyttä ja näkevät että vanhemmatkin tykkäävät toisistaan.[/QUOTE]

Meitä ei erityisesti hellitty koskaan lapsena eikä myöskään juurikaan nähty vanhempien läheisyyttä koskaan. Nyt kun mieheni kanssa halaillaan lastemme nähden, huokaa vanhempi tyttäristä toisinaan onnellisesti, että "ne kyllä rakastaa toisiaan.." Ja pidän sitäkin kyllä jotenkin tärkeänä :)
 
  • Tykkää
Reactions: vaavi9.7.
"Mymy"
Kyllä, ihan kaikkia vastaantulijoita! Osa saattaa pistää rajustikin vastaan, mutta hellyydenosoitus on kuitenkin tärkeä juttu ja karateharrastus auttaa taltuttamaan pakenemaan pyrkivät sylipainitilanteessa.
 
Kyllä meillä halaillaan paljon. Kaikki tunteet näytetään ja pitääkin näyttää :). Tytärtä pidän kainalossa aina viikonloppu aamusin ja katotaan samalla pikku kakkosta ja galaksia, ollaan molemmat hitaita heräämään ja tarvitaan oma aikamme, kiireettömät aamut on parasta, kun voi olla kainalokkain ja herätä yhessä lasten ohjelmien parissa.

Arki aamusin herään kolmen aikaan aamulla ja tyttäreni viimestään neljän paikkeilla juoksee makuuhuoneesta tarkistamaan oonko vielä paikalla. Juoksee halaamaan ja hokee äiti, älä mee, haluan, että jäät kotiin. En halua mennä päiväkotiin, älä mee töihin. Puoliviideltä lähen linja- autolle, että kerkeen töihin. Halaan ennen lähtöä tytärtäni, silittelen ja sanon, että oot äitin rakas, kultanuppu. Tytär kattoo mun menoa yleensä keittiön ikkunasta ja vilkutellaan ja lähetellään lentosuukkoja :).
 
  • Tykkää
Reactions: Mamma91 ja 9MM
"Miiinä"
Kaikki lapset halaan joka päivä. Jopa sen 10v ikäsen joka juoksee pakoon sitä, mutta onneksi iltahalin haluaa tulla itse antamaan. =) Kuitenkin aina illasta haluaa olla "pieni". Pienet halaan seittemäntoista kertaa joka ruoka-ajan välissä, ku nehän olis aina halimassa.
 

Yhteistyössä