H
huok
Vieras
Täällä ainakin kova kaipuu on toisen kainaloon, mutta elämä kuljetti erilailla tähän pisteeseen =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:Voin kertoa kokemuksen svällä rintaäänellä että kyse on yleensä haavekuvasta "X:n kanssa asiat olisivat noin ja näin"
Todellisuudessa haavekuva jos pääsisi toteutumaan(suhde miehen kanssa), se rapisisi aika pian.
Alkuperäinen kirjoittaja near:Välillä. Ihastun helposti, jos sattuu sopiva ihminen kohdalle, vaikka olen seurustellut ihanan miehen kanssa viisi vuotta. Joskus harmittaa, kun tapaa uusia ihmisiä ja tulee hyvin toimeen ja sitten täytyy sanoa seurustelevansa, jos asia tulee puheeksi. Huoh. Kaipaan jännitystä ja uutuudenviehätystä, myönnän.
Mulla on hyvä suhde, mutta mikään keksitty piristys tai yhteinen kiva ei ole sama asia kuin uusi mielenkiintoinen ihminen ja se alkuhuuma.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mä uskon ainakin osittain, että ihminen kaipaa sitä mitä sillä ei ole. Kaipaa niitä omia haaveitaan ja unelmiaan, totuus voi olla ihan toinen. Sääli teidän nykyisiä puolisoja, jos tunteet teillä muualla. Olisko reilua kertoa miehelle, ja antaa hänen päättää suostuuko elämään kakkosvaihtoehtona? Musta olisi ainakin aika kamalaa, jos mun mies haaveilisi entisestä vaimostaan ja katuisi, ettei olisi tämän kanssa. Olen mä ansainnut parempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierahilla mailla:Kyllähän sitä haikailee.. Ehkä eniten sen haavekuvan perään juurikin. Siis sen mitä oma mies ei koskaan ole ja mitä on kuitenkin itse aina halunnut. Se, että tietää ettei tämä nykyinen puoliso ole minulle "se oikea", mutta on silti valinnut sen kaivertaa välillä tosi syvältä.
Olen siis valinnut puolisoni enemmän järjellä kuin tunteella ja siksi kaipaan sitä tunnepitoista rakkautta ja suhdetta. Ja siis on meilläkin tunteita ja rakkautta mieheni kanssa, ne vain ei ole ne syyt miksi ollaan nyt yhdessä. Tai ainakaan minun osaltani.
Välistä tulee vastaan ihmisiä, joiden kanssa kolahtaa ja tiedän, että tuossa se nyt olisi mitä kaipaan. Mutta tietää ettei voi heitä saada kuin pieneksi hetkeksi. Se sattuu. Eroakin olen miettinyt. Paljon. Ja on meillä ollut riitojakin. Mutta en silti osaa lähteä tästä. Menettäisin liikaa kuitenkin. Parempi näin.
Haaveita saa olla, mutta turha haikailla sellaisen perään mitä ei tiedä varmasti koskaan saavuttavansa. Onnen voi löytää monella tapaa eikä koskaan kuitenkaan voi saada kaikkea.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:mun mies "haikailee" exänsä perään. Ei kuulemma vaihtais mua pois, mutta kertoo hyvin kauniiseen sävyyn heidän tarinastaan, kuinka siinä ei mikään kerennyt särkyä. Olosuteiden pakosta joutuivat eroamaan. Mies on sanonut, että olen hänelle tärkeintä maailmassa, mutta kyllä tämä silti vaivaa paljon. Aika ajoin vetää mielen todella maahan.
Alkuperäinen kirjoittaja kkkkkk:Kuinka kauan aikaa siittä on kun olette olleet yhdessä?
Millai te sit tapaatte pari kertaa vuodessa, missä?
Tietääkö teidän nyk, puolisot että tapailette tai pidätte yhteyttä edelleen.
MIKSI ette sit mee takaisin yhteen - nyt petätte henkisesti nyk. kumppaneita ja se on VÄÄRIN!
Kaikki ansaitsee olla suhteessa jossa on se rakastetuin ja ykkönen tai ainakin totuuden ja jos haluaa jatkaa kakkosena ni selvä - uskon kyllä että harva haluaisi koska on mahdollista löytää itse uusi, ihana rakkaus jossa on se number 1.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs kans:Itse rakastuin vieraaseen mieheen jo vuosia sitten. Samoin tämä mies minuun. Olen ollut jo parikymmentä vuotta naimisissa ja tämä mies jo kauemmin. Mies sittemmin erosi ja muutti kauaksi. Itse en pääse tunteistani eroon ja haikailen hänen peräänsä vieläkin.
Hän todellakin oli minulle se ainoa oikea. Jotenkin vain nykyäänkin kun muutaman kuukauden välein tavataan sattumalta niin hän tuntuu olevan se puuttuva pala itsestäni. Kun hän seisoo vierelläni aivan kummallinen olo valtaa minut!
Ikinä en olisi voinut kuvitella sellaista tunnetta olevankaan! Emme vain voi olla yhdessä. Tiedän että tulen rakastamaan häntä lopun elämääni.