Tältä minustakin tuntuu. Olen soittanut vajaa kymmenen kertaa sinne. Kerran soitin maahan tuupertuneen miehen takia. Ei vaikuttanut känniseltä, mutta oisko ollut vaikka sokerit liian alhaalla? Toinen tapaus oli, kun metsässä känniset pitivät epämääräisiä bileitä ja arvelin siellä jonkun olevan vaarassa. Viimeksi soitin sukulaiselle ambulanssin vieraalle paikkakunnalle, kun hän ei suostunut sitä itse soittamaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Itsestä tuntuu, että kun on pari kertaa soittanut, niin se kynnys aina laskee.
poliisilla ei ole enää erillistä numeroa vaan poliisin saa kiinni ainoastaan hätäkeskuksesta 112 numerosta, samoin ku meidän kunnan päivystävän sossun saa kiinni samasta numerosta =)Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:En välttämättä soittaisi mopoilijoista hätäkeskukseen vaan poliisille.
Itselläni kynnys on aika korkea ja soitan sinne vain oikeassa hätätilanteessa, jotta en tuki linjoja. Jos on jokin järjestyshäiriö niin soitan siitä poliisille.
nykyään POLIISIKIN soitetaan HÄTÄNUMEROSTA...Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No kun se oli keskellä yötä ja mä en tosiaankaan tiennyt mitään poliisin numeroa mistä saa pelkän poliisin kiinni. Ja samasta asiasta olivat sitten muutkin soittaneet sinne. Puheluni kesti 35 sekuntia, tarkistin. Ja arvasin, että joku tulee tästä rutisemaan.. :/ Tosiasia on, että hätäkeskuksesta kuuluu saada ja saa myös poliisin kiinni.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:En välttämättä soittaisi mopoilijoista hätäkeskukseen vaan poliisille.
Niin mä arvelinkin, en vaan ollut varma niin en kehdannut heti alkaa sitä toitottamaan... Itse olen siis melkein aina tavoitellut juuri poliisia hätänumerosta.Alkuperäinen kirjoittaja ---:nykyään POLIISIKIN soitetaan HÄTÄNUMEROSTA...
Joo, ei voinut.Ja tässä ei siis ollut mistään pikku päristelystä kyse, vaan siis n.20 mopoilijaa ajoi ympyrää liikenneympyrässä lakkaamatta vuorotellen yli tunnin putkeen.. Ja siihen ei päässyt autotkaan siis ajamaan ja meillä rupesivat lapset heräämään siihen meluun.. Tavallaan mua nauratti se juttu mutta toisaalta sitten taas...Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:No eipä voi tehdä tuossa tilanteessa kuin hätäkeskukseen kun sitä poliisin numeroa ei ole enään käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:En välttämättä soittaisi mopoilijoista hätäkeskukseen vaan poliisille.
Itselläni kynnys on aika korkea ja soitan sinne vain oikeassa hätätilanteessa, jotta en tuki linjoja. Jos on jokin järjestyshäiriö niin soitan siitä poliisille.
eikös poliisi ole nykyään samassa nrossa?Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:En välttämättä soittaisi mopoilijoista hätäkeskukseen vaan poliisille.