G:Gynen pöydälle sukat jalassa vai ilman sukkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tuli vain mieleen, kun muistelen, että joskus on täällä asiasta taisteltu. Miten itse teet? Miksi?

Itse yleensä olen ilman sukkia, se vaan tulee automaattisesti se sukkien poisheitto, kun riisuu muutenkin alaruumiin vaatteet. Edellisen keskustelun innoittamana tosin menin kerran sukat jalassa, mutta kokoajan mietin vain et haiseeko mun sukat :D

Sain kehuja varvassukistani kun kävin gyniksellä. Piti oikeen kertoa mistä moiset veikeät saa, gynis oli vissiin jonkinasteinen lehtisammakkofani... Muistaakseni olen pitänyt mekonkin päällä gyniksellä sukkien lisäks. Muutako helmat korviin vaan.

Ei mitään merkitystä =) Mutta tuo mekko on kyllä kiva vaate gynekäynnillä :) Ei oo niin alaston olo kun on ne helmat siinä vaikkakin vedettynä korviin :D Yleensä mun tarkastus sattuukin kesällä niin on tullu mentyä sinne joku kesämekko päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja MLL:
Mullakin sukat jalassa. Tarpeeksi alasti siinä ilmankin :D Monessa paikassa on myös vähän viileää ja lattia ainakin kylmä niin sukat ees vähän lämmittää.

peesi.

Gynen luennolla olleena en sen jälkeen ole enää sukkia pitänyt jalassa mennessäni gynen vastaanotolle tutkittavaksi. Tämä luennoiva gynekologi meinaan sanoi, että hänen työssään ällöttää vain yksi asia, nimittäin hikisten sukkien haju - ei se haju mikä värkistä lähtee! Ja painotti tätä kaikille naisopiskelijoille eli SUKAT POIS tutkimuspöydälle mennessä! :)

En varmasti riisu sukkia gynekäynnillä. Miksi edes riisuisin? Kyllä riittää kun heittää pöksyt veks. Hame on hyvä tai pitkä pusero, kun muutenkin riittävän alaston olo siinä maatessa.

Yhteistyössä