G: Elatusapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
[quote="nöppönenja mun ex soitti mulla muutama kuukausi takaperin ja haukkui varkaaksi koska vein yhteisestä asunnostamme saunamittarin! sisko oli sen viel mulle ostanut :whistle: ja mä olen kuulemma vienyt useiden tuhansien arvosta hänen omaisuuttaan.. yhtään sellaista tavaraa ei ole kyl tullut vastaan mikä ei olisi ollut osituspaperissa jossa on ex:n nimi alla :kieh:

voi hyvää päivää.... ja osituksesta puheenollen siitä oon kyllä kieltämättä KATKERA etten saanu yhtään lasteni vauva-ajankuvia itelleni... en ehtiny vaatia ja *nyysiä* niitä ennen ku ositus oli tehty...

Tosta minäkin olisin katkera. :(

[/quote]

no ei sille voi enää mitään... harmittaa mut kuvia ne vaan silti on.

 
Ei maksa mitään, vielä. Muutaman kuukauden päästä mennään tekeen sopimuksia. Olisi tarkoitus, että maksaa x/lapsi (summasta ei olla vielä sovittu), joka toinen kuukausi maksaa molempien ip-kerhomaksut. Ja osallistuu toppavaatteiden/pyörien yms. hankintaan, maksaa niistä puolet.

Näin ollaan alustavasti sovittu, ääni kellossa, lastenvalvojan luona voikin olla sitten ihan erilainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
[quote="nöppönenja mun ex soitti mulla muutama kuukausi takaperin ja haukkui varkaaksi koska vein yhteisestä asunnostamme saunamittarin! sisko oli sen viel mulle ostanut :whistle: ja mä olen kuulemma vienyt useiden tuhansien arvosta hänen omaisuuttaan.. yhtään sellaista tavaraa ei ole kyl tullut vastaan mikä ei olisi ollut osituspaperissa jossa on ex:n nimi alla :kieh:

voi hyvää päivää.... ja osituksesta puheenollen siitä oon kyllä kieltämättä KATKERA etten saanu yhtään lasteni vauva-ajankuvia itelleni... en ehtiny vaatia ja *nyysiä* niitä ennen ku ositus oli tehty...

Tosta minäkin olisin katkera. :(

no ei sille voi enää mitään... harmittaa mut kuvia ne vaan silti on.

[/quote]

mulla ainakin lasten vauva-ajan kuvat on tosi tärkeitä.. lisäks sinne jäi video jossa kuopus nauraa ensimmäisen kerran ym..
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
[quote="nöppönenja mulla ainakin lasten vauva-ajan kuvat on tosi tärkeitä.. lisäks sinne jäi video jossa kuopus nauraa ensimmäisen kerran ym..
:(

mut aatteles et jos tulee tulipalo niin mitään korvaamatonta ei multa voi mennä siis tavaraa ja materiaa
 
ex 1 maksaa 150 e+ matkat+harrastukset+puh laskun ja pojalle ostamansa mopon +vakuutukset, sovittiin suullisesti keskenämme.
ex 2 maksaa 230 e. oikeusaputoimiston / käräjäoikeuden päätöksellä, ulosoton kautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Mulla tässä raivostuttaa sekin että exällä on varaa pistää yhteen baari-iltaan 500 euroa ja nyt on oman lapsen tapaamisesta ja maksuista niin tarkkaa!

Niinpä ja sitten noita renttuja vielä säälitään kun ei rahaa jää elämisee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja YH:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Mulla tässä raivostuttaa sekin että exällä on varaa pistää yhteen baari-iltaan 500 euroa ja nyt on oman lapsen tapaamisesta ja maksuista niin tarkkaa!

Niinpä ja sitten noita renttuja vielä säälitään kun ei rahaa jää elämisee!

Vaihdettiin tuossa muutama viesti exän kanssa.
Haluaa kuulemma että hänellekin jää rahaa ostaa pojalle jotain.
Siis kun minä tiedän parhaiten mitä lapsi tarvii, niin enköhän ihan itse voisi hoitaa ostokset.
Hän ostaisi jotain tosi turhia leluja ja sillä yrittäisi korvata poissaoloaan.

:/
Paskapuhetta nuo matkakustannuksetkin. Hän käy täällä lähistöllä töissä ja voi napata pojan mukaansa omina viikonloppuinaan ja palauttaa pojan sunnuntaina mennessään takaisin työasunnolle.
Siinä juurikaan mutkia tule pojan takia.
 
125?... oloen miettinyt jos ottaisi lastenvalvojaan yhteyttä ja kyselisi korotusta, kun tuota kunnan maksamaa minimisummaakin on korotettu sen jälkeen kun meille tuo sovittiin maksettavaksi summaksi. (oli silloin sovittaessa hieman enemmän mitä kunta maksaa)
Lisäksi lapsi erityislapsi, jolla kuluja paljon "tavallista" muksua enemmän, sairaalajaksot, terapiat, ym...
Isä ei tapaa lastaan, eikä ostelekaan hänelle muuta kuin "pakolliset" joulu- ja synttärilahjat.
 

Similar threads

Yhteistyössä