Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:[quote="nöppönenja mun ex soitti mulla muutama kuukausi takaperin ja haukkui varkaaksi koska vein yhteisestä asunnostamme saunamittarin! sisko oli sen viel mulle ostanutja mä olen kuulemma vienyt useiden tuhansien arvosta hänen omaisuuttaan.. yhtään sellaista tavaraa ei ole kyl tullut vastaan mikä ei olisi ollut osituspaperissa jossa on ex:n nimi alla :kieh:
voi hyvää päivää.... ja osituksesta puheenollen siitä oon kyllä kieltämättä KATKERA etten saanu yhtään lasteni vauva-ajankuvia itelleni... en ehtiny vaatia ja *nyysiä* niitä ennen ku ositus oli tehty...
Tosta minäkin olisin katkera.
[/quote]
no ei sille voi enää mitään... harmittaa mut kuvia ne vaan silti on.