G: Elämäsi paras teko?

• Viestiketjun aloittaja "Lili"
  • Ensimmäinen viesti
Vaikeeta
Tosi vaikea kysymys. Totta kai helpoin vastaus olisi, että lapset. Mutta se on niin ilmiselvä vastaus, että mietin jotain muuta.
Hmm. Paras tekoni on ollut päätös uskaltaa olla oma ujo itseni sitä häpeämättä.Ja yksi paras tekoni OLISI vaihtaa ammattia.

Sori vaikka tämä menee pikkuisen evankelioinnin puolelle, mutta siis:
Se kun sanoin Jeesukselle kyllä. Pieni sana mutta tajuttoman suuri merkitys, ja myöntyminen ajatusmaailmassa. Sen jälkeen elämässäni on ollut pohjavireenä ilo.

hm....
[QUOTE="Henna";30164751]Asia, mitä et kadu

En mä kadu mitään tekemisiäni. Onko siis kaikki tekoni olleet niitä "parhaita"?[/QUOTE]

Oletko narsisti? Kaikki me muut olemme joutuneet katumaan jotain, kuten väärää kenkävalintaa tai jotain jota olemme sanoneet jollekulle...

"Henna"
Oletko narsisti? Kaikki me muut olemme joutuneet katumaan jotain, kuten väärää kenkävalintaa tai jotain jota olemme sanoneet jollekulle...
En usko olevani narsisti.

Olen vain elänyt elämäni ja tehnyt valintani sen mukaan, mikä on tuntunut hyvältä, oikealta.

Huonoja kenkävalintoja en ole tehnyt koskaan :D kiitos tästä äidilleni, kenkäkauppiaalle.
Pahasti en ole sanonut kenellekään. Miksi loukata toisia?

Mun mielestä katua voi vain tietoisia tekoja/päätöksiä. Vahinkoja on mullekin sattunut, mutta voiko niitä katua? Mun mielestä ei.

"happy"
Ero hyvästä miehestä, jonka kanssa olin tottumuksesta. Olin yli kolmekymppinen, lapseton ja kaikilta palstoilta ym. kysyessäni neuvoa erooni, kuulin, ettei se elämä paremmaksi muutu, ei hyvää miestä kannata jättää jne. Kyllä muuttui. Rakastan elämääni nyt :)

Myös yliopistoon lähteminen yli kolmekymppisenä on ehdottomasti parhaita ratkaisujani.

Lisäksi pidemmille ulkomaanreissuille yksin lähtemiset ovat olleet mahtavia kokemuksia.

Elämässä pitää tehdä rohkeita ratkaisuja, niin saa sen miksi elämä on elämisen arvoista. Onnen.

Miehen auttaminen kuiville. Lapset. Isälle anteeksiantaminen. Ystäväni hengen pelastaminen. Veljeni kasvattaminen.

Onhan noita kertynyt, vaikea sanoa mikä nyt olisi parhain.

[QUOTE="Henna";30164778]En usko olevani narsisti.

Olen vain elänyt elämäni ja tehnyt valintani sen mukaan, mikä on tuntunut hyvältä, oikealta.

Huonoja kenkävalintoja en ole tehnyt koskaan :D kiitos tästä äidilleni, kenkäkauppiaalle.
Pahasti en ole sanonut kenellekään. Miksi loukata toisia?

Mun mielestä katua voi vain tietoisia tekoja/päätöksiä. Vahinkoja on mullekin sattunut, mutta voiko niitä katua? Mun mielestä ei.[/QUOTE]

Löytyykö tämmöistä ihmistä?

vierassss
paras tekoni on se kun muutin väkivaltaisen exän luota extempore uuden miehen luokse jonka olin tavannut vain kerran aiemmin. silloin ihmistuntemukseni toimi ja tiesin että tästä tulee vielä hyvä juttu vaikkei kunnolla tunnetukaa

Yhteistyössä