leo äiti
minä 23, mies 23,molemmilla vakituinen työ.Omakotitalo, 2 koiraa,2 autoa.Ja miehen rally autot 2!Samat edelleen.
Mielenkiintoista, mutta millä te elätte? Millä maksatte vuokran ja ruoan ... jne?Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 12:41 krahu kirjoitti:Poika on tehty Ugandassa, josta muutettiin Irlantiin puolessa välissä raskautta vuokrataloon. Pojan syntyessä asuttiin siis Irlannissa, saman katon alla oman miehen lisäksi kaksi miestä (saksalainen ja englantilainen), sekä englantilaisen koira.
Mies oli tilapäisesti töissä, mutta tarkoitus alottaa opiskelut syksyllä (poika synty alkuvuodesta).
Olin 21, mies 24.
Minulla viestinnän perustutkinto, miehellä luomuviljelijän kurssi.
Nyt kun poika on melkein vuoden, ollaan muutettu Belgiaan (vuokratalo) ja masussa möyrii toinen toukan alku. Meillä on kissa, kaksi kanaa ja kukko ja saman katon alla asuu tilapäisesti myös miehen kaveri (joka kyllä muuttaa kesän mittaan pois kunhan saa asiansa hoidettua). Mies opiskelee sosiaalialaa ja minä etänä ympäristötieteitä.
Hyvin voidaan ja onnellisia ollaan... ei voisi olla paremmin
Mutta eikö tuo 850 mene jo perheasunnon vuokraan? Ja syöttekin varmaan joskus? Ja auton pitäminen maksaa ainakin täällä suomessa maltaita...Ja ruokitte eläimetkin ? Ihmettelen kyllä vieläkin... että säästätte parisataa.Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2006 klo 20:28 krahu kirjoitti:Eletään opintotuella+lisillä 850?/kk Myös säästöjä on edelleen pahan päivän varalle, ja itse asiassa säästetään joka kuu pari sataa euroa.
Kasvatetaan paljon kasviksista itse, meillä on pari kanaa ja miehellä rikkaat vanhemmat
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Tosin kyllä meidän menoistakin voisi vielä karsia, syödään välillä ulkona, matkustetaan välillä (yleensä nykyään kyllä koti-suomen suuntaan), on auto ja sitä sun tätä.
Eli hyvin pärjätään
Kyllä kehtaan, oon joskus opiskeluaikoina käyny sossun luukulla...toki mua vaan ei nyt sossu auta, kun ei ole kämppää, eikä ne auta kämpänkään hommaamisessa! Eix elämä ole ihanaa?Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2006 klo 14:15 hupsuliini kirjoitti:Kehtaako kukaan myöntää, että on elänyt joskus soskun rahoilla, vai onko tosiaan lähes kaikilla tänne vastanneilla vakityöpaikka tai ainakin miehellä sellainen?Ja sitten uutisissa puhutaan lapsiperheiden köyhyydestä.Kai me ollaan Suomen ainoa lapsiperhe, joka joskus elänyt toimeentulotuella.