pokspoks
te joilla on ensimmäinen synnytys käynnistetty ja synnytys on edennyt nopeesti ja tokaa ei käynnistetty, niin kuinka nopea/hidas toka synnytys oli?
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa?:Mulle sanottiin että usein menee niin et jos eka käynnistetään,niin joudutaan käynnisteleen sitten myös tulevissa raskauksissa.
Ja perustuu mihin?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa?:Mulle sanottiin että usein menee niin et jos eka käynnistetään,niin joudutaan käynnisteleen sitten myös tulevissa raskauksissa.
No pirustako minä tiedän.Mulla ei vain lähteny vauva syntyyn,syyntön kait mä siihen olen:/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja perustuu mihin?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa?:Mulle sanottiin että usein menee niin et jos eka käynnistetään,niin joudutaan käynnisteleen sitten myös tulevissa raskauksissa.
Millä rv:lla sulla käynnistettiin se eka?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa?:No pirustako minä tiedän.Mulla ei vain lähteny vauva syntyyn,syyntön kait mä siihen olen:/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja perustuu mihin?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa?:Mulle sanottiin että usein menee niin et jos eka käynnistetään,niin joudutaan käynnisteleen sitten myös tulevissa raskauksissa.
Niin ne vaan sanoivat että joudutaan varmaan nyt tämänki raskauden kohdalla käynnistään,ku edellisessäkin jouduttiin ku mitään ei alkanut tapahtuun
Aijaa, no ei mulle oo koskaan tollasia sanottuAlkuperäinen kirjoittaja harmaa?:No pirustako minä tiedän.Mulla ei vain lähteny vauva syntyyn,syyntön kait mä siihen olen:/Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja perustuu mihin?Alkuperäinen kirjoittaja harmaa?:Mulle sanottiin että usein menee niin et jos eka käynnistetään,niin joudutaan käynnisteleen sitten myös tulevissa raskauksissa.
Niin ne vaan sanoivat että joudutaan varmaan nyt tämänki raskauden kohdalla käynnistään,ku edellisessäkin jouduttiin ku mitään ei alkanut tapahtuun
Olikohan tuo 41+3 vai 4.No heti kuitenkin sen yliaikaiskontrollin jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Millä rv:lla sulla käynnistettiin se eka?
Sitä minäkin toivon,että synnytys lähtisi ihan itsekseen käyntiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:niin mullakin eka. olis kiva kun tää toinen tajuis syntyä itsekseen... toisaalta mä pelkään et se synnytys venyy ja paukkuu, kun toi eka meni muutamassa tunnissa.
Sama kysymys sulle: Millä viikolla ja miksi sun esikoinen käynnistettiin? Ja millä viikolla kakkosesi syntyi?Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Eka käynnistettiin kalvojen puhkaisulla, kesto oli 3h41min.
Toka käynnistyi itse vesien lorahtelulla ja saman tien alkoi säännölliset supistelut. Kesti tasan 2h se synnytys siitä ku ekan kerran lorahti.
Mulla ei käynnistetty yliaikaisuuden vuoksi vaan lapsiveden vähyyden vuoksi 41+3. En kyllä ollut yhden ainoota supistusta tuntenut ennen tuota päivää. Siitä kun ekaa kertaa teki kipeetä meni muutama tunti ja lapsi oli sylissä. Luulen että olis loppujen lopuksi jouduttu yliaikaisuuden vuoksi käynnistää kun tilanne käynnistyspäivänä oli täysin epäkypsä.Alkuperäinen kirjoittaja no niin:Siis jos esikoinen on mennyt sikana yli ja siksi käynnistynyt, ei se tokakaan yleensä sieltä itsestään lähde tulemaan.
Synnytyksen käynnistyksellä on miljuuna muutakin syytä kuin vain yliaikaisuus ja nämä syyt eivät lähellekään samoissa määrin sitten toistu.
Kuulostaa lupaavalta.Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Mullakaan ei ollu kummastakaan ainuttakaan kipeää supistusta ennen ku synnytys oli käynnissä. Ja olin ihan varma, et joudun toiseen käynnistykseen. Toivottavasti lähtee pian käyntiin sulla itsekseen