G: Bloggaajat! Uusimman postauksesi aihe? Mistä inspiraatio?

Mä kirjoitin lapsettomien ja lapsellisten maailmojen kohtaamisesta - tai oikeastaan kohtaamattomuudesta - ja siitä, millaisia ristipaineita se (voi) aiheuttaa.

Inspiraatio tuli täältä, eilisestä nukuttamiskeskustelusta, jossa niin "kauniisti" taas lytättiin keskustelijoita lapsimäärän perusteella.

Arjesta inspiraatio niin kuin aina.
Ja teksti meni noin:

Vätystää

mutta luulen että parempaan suuntaan menee.
Vintillä nimittäin kolme punatukkaista prinsessaa + Wilma ja Jere ja omassa kammarissaan Tiitikin. Huomenna tulevat Lova ja Niko ja ennen iltaa luultavasti myös Jesse ja Riku.
Jos TUOSTA ei olo minullakin parane niin sitten saa kyllä jo kääntyä lähimmän teurastamon puoleen... silloin on mummeli kyllä vähintään yhtä rikki kuin Tyyris Tyllerö muurille kivuttuaan ja sieltä livuttuaan. Ei pysty milloinkaan, kukaan häntä mitenkään, ehjäämään.

Jossain välissä huomenna kauppaan ja pankkiin.
Muuten aion vain inhaloida mukulaenergiaa.

Lauantaina sitten paloasemapäivä, yksi työkeikka, Heikin paluu, Arjan ja Riston tulo ja Tiitillä rippikoulu. Illalla olen luvannut viedä riparilaisen elokuviin. Lykätty sitä jo niin monesti, että alkaa pelottamaan, jotta Twilight saga menee pois ohjelmistosta ennen kuin ehdimme sen näkemään...
Se olisi kamalaa. Ei vain siksi, että minunkin tekee mieli nähdä se leffa vaan myös ja ennen kaikkea siksi, että vampyyriromantiikan puutteesta kärsivä teini on kind of vaarallinen asuinkumppani.
Luultavasti vaarallisempi kuin keskivertovampyyri.

Sunnuntaina esiintyvät Wilma, Jere ja Riku kirkossa.
Iltapäivällä Wilmalla kaverinsa syntymäpäiväjuhlat ja itsellä niiden kahden repparin mailikuntoon saatto.

Jotain olen epäilemättä unohtanut. Ja jotain muutakin siitä kolmannesta puhumattakaan. Mutta jokin alku se on noidenkin muistaminen, eikös?

Nyt sohvannurkkaan vetämään jonkinlaiset henkisesti hemaisevat hepenet mielensä ja aatostensa verhoksi. Jos niillä siltä Nukku-Matilta saisi edes jotain herutettua...

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25104658:
Mut sittenhän sulla pitäis olla myös pää?

No ei vaan, mistä sun blogi kertoo?

ei mistään, siellä on vaan kuvia eri tilanteista.
tuokin laitettu kuva on huono kun näyttää siltä kun näyttäsin nyrkkiä |O

Jouluusuunnitelmista kirjoitin. Olen päättänyt tämän joulun värimaailman ja suunnitellut leivonnaiset. Perinteisten vakkarien lisäksi teen aina jonkun uuden kokeilun. Tällä kertaa aion kokeilla Kotivinkistä löytämääni pehmeä piparkakku -reseptiä, joka siis tulee olemaan semmonen vuokakakku.

Viime postauksessa olin onnessani kun lapsen kipsin poistoon enää vajaa viikko... Kun pääsee taas 6 viikon jälkeen meidän kanssa saunaan ym. =) Ja ehkä käydään seuraavana päivänä sit uimassakin :) Can´t wait!!

Yhteistyössä