G:Bikinikuvat facessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Facessa bikinikuvat

• Laittaisin omia

Ääniä: 5 17,9%
  • En laita omia, mutta muitten ok

Ääniä: 16 57,1%
  • En laita enkä hyväksy muidenkaan

Ääniä: 2 7,1%
  • En ole siellä facessa edelleenkään :D

Ääniä: 8 28,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    28

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Onko tosissaan yleinen mielipide se, et facessa ei saisi olla itsestään kuvia muuta kuin toppatakissa että ei leimaudu itsensä paljastajaksi??? Ja käytäntö, etta heti jos pari kesäistä kivaa biitsi-kuvaa laittaa itsestään faceen, niin pari kolme ämmää alkaa heti holhoon että hei onks noi kuvat oikein sopivia...melkein heti alkaa yv:tä tuleen inboxiin. Onks ne vain mustiksia, kun olen aika simpsakassa kunnossa ikäisekseni ja tän elämän kokemuksen jälkeen? Mussa ei näy yhtäkään raskausarpea jne..vain kultasamettinen rusketus...enkä mä niiden miehille sitä ekana ole esittelemässä vaan omalla miehelleni joka asuu yli 200 kilometrin päässä enkä ole nähnyt sitä viikkoon :'(:heart:

Jep, jep. Miksi sinulle pitäisi olla kateellinen??? Kerro yksikin hyvä syy?
Parempikuntonenkaan kroppa ei pelasta ÄO- määrää :)

Voisin laittaa pääni pantiksi, että minussa on enemmän muotoja ;)

Viimeksi muokattu:
Jep, jep. Miksi sinulle pitäisi olla kateellinen??? Kerro yksikin hyvä syy?
Parempikuntonenkaan kroppa ei pelasta ÄÖ- määrää :)

Voisin laittaa pääni pantiksi, että minussa on enemmän muotoja ;)

No laitas itsekkin faceen bikini-kuvia, joihin et ole käyttänyt itseruskettavaa vaan sun pitää olla hankinnut sen rusketuksen tämän kesän aikana :) Ja katotaanpa kumman kuvat saa enemmän kommaa ;)

Vastasin: "En laita omia, mutta muitten ok"
Tosiasiassa tekisi mieli laittaa jos joskus minusta otettaisiin hyvä bikinikuva, koska mulla on mielestäni hyvä kroppa. En kuitenkaan laita siksi, koska sitä pidettäisiin narsistisena itsensä esittelynä (mitä se kyllä mun tapauksessa olisikin. :D)
Ja toinen juttu, että kuva voi päätyä jonnekin väärälle sivustolle eikä sitä välttämättä enää saa pois netistä.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Vastasin: "En laita omia, mutta muitten ok"
Tosiasiassa tekisi mieli laittaa jos joskus minusta otettaisiin hyvä bikinikuva, koska mulla on mielestäni hyvä kroppa. En kuitenkaan laita siksi, koska sitä pidettäisiin narsistisena itsensä esittelynä (mitä se kyllä mun tapauksessa olisikin. :D)
Ja toinen juttu, että kuva voi päätyä jonnekin väärälle sivustolle eikä sitä välttämättä enää saa pois netistä.

No musta tää ei kysy pokkaa vaan kroppaa :D Hei taisin keksiä itselle uuden moton :D

[QUOTE="mä";24162815]Älykkyysösamäärä?[/QUOTE]

Kappas, sattui lipsahdus :) Kiitos oikaisusta :)

Ihan itse olen rusketukseni hankkinut. En törsää kroppaani minkäänlaisia itseruskettavia tms. Ei ole tarvetta.
Minulla ei ole tarvetta kohottaa itsetuntoa tämmöisillä aloituksilla tai laittaa kuvia, jotta saisin kehuja tms. Minulle riittää oman mieheni kehut vallan mainiosti, hänellä on se taito tallella :)

Muoks: Muiden kuvat eivät haittaa :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="viivii";24162857]ootko koskaan edes nähny livenä sitä sun ukkoas?:D vai onks teillä netti suhde?;)[/QUOTE]

No kuule eiköhän olla...vaiks kesäkuussa vain 1-2 krt :( Mut syksyllä se muuttaa mun luo, kun sen työsuhde päättyy...sitä odotellessa ollaan facessa kyllä aika paljon hoidettu meidän suhdetta. Se on myös hyvä juttu siltä kantilta katsottuna, että kaikki sen facessa olevat naispuoliset kaiffarit huomaa että se tosissaan on varattu :D Ja samoin mun miespuoliset kaverit...

No kuule eiköhän olla...vaiks kesäkuussa vain 1-2 krt :( Mut syksyllä se muuttaa mun luo, kun sen työsuhde päättyy...sitä odotellessa ollaan facessa kyllä aika paljon hoidettu meidän suhdetta. Se on myös hyvä juttu siltä kantilta katsottuna, että kaikki sen facessa olevat naispuoliset kaiffarit huomaa että se tosissaan on varattu :D Ja samoin mun miespuoliset kaverit...

Saako nauraa?

• Tykkää
Reactions: PinkLily

Olette hoitaneet suhdettanne facebookissa? :O

ai no sehän kiva että ootte jo kesäkuussa seurustellu...vaikka mun mielestä hait täältä viime viikolla seuraa????ja olit vielä sinkku?

Oot tainnut käsittää nyt jtn pahasti väärin :headwall: mut siis oon aina innokas tutustuu muihinkin miehiin kavereina :) Ja sit jos ero tulee, niin kattoo että onko suhteeseen... mut en kuitenkaan toivo nyt eroa... vaan et vihdoin olisi se oikea :heart: "Olisitko elämäni viimeinen todellinen rakkaus...":)

Yhteistyössä