G. Asutteko koko suku samassa kylässä vai maailmalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
-Oletteko puolisosi kanssa saman kylän kasvatteja ja mahdollisesti luokkakavereita?

-Asuuko sinun koko sukusi samassa kylässä?

-Asuuko miehesikin suku samassa kylässä?

-Oletko koskaan itse/puolisosi asunut muualla,siis asumalla asunut
(ei opiskelu vaan työ ja pidempi jakso kuin vuosi )

Oma sukuni 300 km päässä, ukon suku nykyisellä paikkakunnalla, osa muualla. En voisi kuvitellakaan ottavani saman kylän puolisoa, jonka tiennyt päiväkodista asti suurinpiirtein.. en myöskään välitä asua mamman helmoissa, asumme vähän kaikki "maailmalla".

-Oletteko puolisosi kanssa saman kylän kasvatteja ja mahdollisesti luokkakavereita? Ei olla.

-Asuuko sinun koko sukusi samassa kylässä? Ei asu

-Asuuko miehesikin suku samassa kylässä? Ei asu

Mä olen, mies on nyt muuttanut mun kans n. 25 km päähän lapsuudenkylästä.

Asutaan koko suku samassa kaupungissa pk-seudulla. Emme ole mieheni kanssa "samankylän kasvatteja" vaikka paikkakunta on sama, emme ole olleet samalla alueella koulussa vaan vasta aikuis-iällä tavattu. Ja ollaan aina asuttu tässä samassa kaupugissa vaikka kaupunginosa onkin vaihdellut.

-Oletteko puolisosi kanssa saman kylän kasvatteja ja mahdollisesti luokkakavereita? EI olla. En ole kylästä kotoisin muutenkaan.

-Asuuko sinun koko sukusi samassa kylässä? Ei. En ole koskaan asunut kylässä. Kaksi tätiäni asuu samalla paikkakunnalla, mistä äitini perhe asui aikanaan. Kaupunki sekin.

-Asuuko miehesikin suku samassa kylässä?Ei tod. Miehen suku ihan eri suunnalta kotoisin. Samoin oman isäni sukus, siis vanhemapanikaan eivät ole saman "kylän" kasvatteja.

Olen vaihanut kaupunkia, en siis nyt enää aikuisena asu synnyinkaupungissani. Mutta lähellä kyllä. Mies vähänkauempaa muuttanut tänne.

Kissat ja koirat ottavat samasta kylästä puolison :laugh: ja puoliso kun vaihtuu löytyy aina ne uudetkin samasta kylästä :laugh: voidaan vaikka hyvällä omallatunnolla juosta naappurinmuijaakin köyrimässä sillä jossakin vaiheessa sekin on joko ex-tai tuleva :laugh:

Me asutaan muualla,kummankin suku aivan eri puolista maata ja ma esutaan nyt siinä välissä joten satoja kilsoja matkaa on molempien porukoille

No ei asuta. Ite oon reissannut ympäri suomea ja eurooppaa koko ikäni oikeastaan ja asetuin nykyiselle paikkakunnalle vasta vajaa viis vuotta sitten. Puoliso on asunut paikkakunnalla koko ikänsä kuten myös hänen vanhempansa, tätinsä jne. mutta muut sukulaisensa on jo kauempaa mm. lapista ja ruotsista. Mun äitee on 400 km päässä ja hänen vanhempansa jo sitten ulkomailla, isän puolelta sukua ei ole.

Kieltämättä tuntuu välillä aika yksinäiseltä.

Ei olla samoilta kyliltä kotoisin.

Asutaan itse ruotsissa, siskoni perhe tanskassa ja vanhempani sekä 3 muuta sisarustani synnyinkaupungissani.

Miehen äiti ja sisarukset asuvat hänen synnyinseuduillaan, samassa kaupungissa tai ympäristökunnissa.