G: Aloitteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JungleCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JungleCat

Vieras
Miehet ovat täälläkin valitelleet, ettei vaimo/tyttöystävä/whatever tee aloitteita seksiin.

Miten toivoisit naisen tekevän aloitteen seksiin? Miten itse teet aloitteita?

Toivottavasti oma tyttö lukee tätä palstaa!

Itselleni riittää aloitteeksi että tyttöystävä ehdottaa seksiä. Vaikka suoralla kysymyksellä. Mutta kyllä ne hitaammatkin aloitteet toimivat eli koskettelu, viekkaat katseet ja lievästi tuhmat puheet.

Alkuperäinen kirjoittaja JungleCat:
Miehet ovat täälläkin valitelleet, ettei vaimo/tyttöystävä/whatever tee aloitteita seksiin.

Miten toivoisit naisen tekevän aloitteen seksiin? Miten itse teet aloitteita?

Kysyit, miten toivoisit naisen tekevän aloitteen seksiin. Kysymys on hyvä ja aiheellinen, mutta valitettavasti en osaa auttaa sinua tässä asiassa. En ole koskaan tehnyt aloitetta, joten miten siis voisinkaan tietää? Kaikkea sitä kysytäänkin!!!

Jos teille on mies tehnyt aloitteen, niin ottakaa se malliksi ja tehkää samoin.

Minä sen teen usein suukottelulla ja halaamalla myöhemmin sitten kysyn mentäiskö sänkyyn. Toivoisin, että vaimo tekisi joskus saman kaavan mukaan.

Kun teidän miehellä on todennäköisesti jokin toinen kaava, niin jäljitelkää sitä.

Näissä seksiasioissa yleensäkin kannattaa seurata puolison toimintoja ja toimia samoin. Ihminen ilmaisee toiminnallaan halujaan ja ikkäänkuin sanoo tee minulle näin. Tästä minä tykkään.

Jos teille on mies tehnyt aloitteen, niin ottakaa se malliksi ja tehkää samoin.

Minä sen teen usein suukottelulla ja halaamalla myöhemmin sitten kysyn mentäiskö sänkyyn. Toivoisin, että vaimo tekisi joskus saman kaavan mukaan.

Kun teidän miehellä on todennäköisesti jokin toinen kaava, niin jäljitelkää sitä.

Näissä seksiasioissa yleensäkin kannattaa seurata puolison toimintoja ja toimia samoin. Ihminen ilmaisee toiminnallaan halujaan ja ikkäänkuin sanoo tee minulle näin. Tästä minä tykkään.

Meillä vaimo on viime vuosina tehnyt aloitteet. Hän kysyy suoraan, että käytkö pesulla, jos haluat jotain tehdä. Toinen kyssäri on, että katsotko jotain katsottavaa (video), jos meinataan jotain tehdä. Suora kysymys toimii takuu varmasti. Systeemi on toiminut hyvin näin, koska minun on vaikea tietää milloin hän haluu ja milloin ei. Minä haluan kuitenkin aina kun hänkin. Ex partiolainen on aina valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Jos teille on mies tehnyt aloitteen, niin ottakaa se malliksi ja tehkää samoin
Eli puristellaan pakaroista ja rinnuksista ja sitten petiin?
Voi hän hyvinkin tykätä tuollaiesta alotteesta. Ja jos ei tykkää, niin hän varmaan muuttaa käytöstään, jos te alatte matkimaan hänen käytöstä.

Tykkäättekö te tuollaisesta miehen alotteesta. Jos ette, niin silloinhan teidän olisi syytä tehdä omanlaisenne aloitus, jotta mies pääsee matkimaan teidän aloitetta.

Sanana tuo matkiminen tietysti tuntuu pahalle. Mutta se pitää ajatella niin, että kun mies oppii tietämään mistä pidätte, niin hän voi silloin tehdä niin kuin nainen haluaa. Sama tietysti toisinkin päin.

Vai onko tuo jotenkin huono tapa?

Aivan sama miten aloitteen tekee kunhan tekee, tuntuu että turhan monella parisuhteessa elävällä miehellä tai naisella on varhaisdementia iskeny ettei muisteta että kumpaakin tyydtttävä määrä seksiä pitää parisuhteen kunnossa. vai oliko ne sitten niitä matemattisesti huono lahjaisia, ettei muista laskea housuja .Heh!!!

hmmm, eihän se nyt vaadi kuin sen tietynlaisen katseen, vilkaisun tai sitten vaihtoehtoisesti suoraa toimintaa...oma suosikkini on kun tullaan syliin istumaan ja painaudutaan vasten ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Siihenhän se naisten aika menee, kun laskevat housujaan. Siis montako omistavat.

Niin ja jos on huono matikka pää niin jää ne viimeiset laskematta ja nukahtaaniinkuin lampaita laskiessa tai menee laskut sevon

Minua jotenkin hammentaa tallainen kysymys, koska omassa suhteessani nama asiat menevat aina luonnostaan ilman etta sita pitaa pahkailla miten sen aloitteen tekee.

Itse jos haluan seksia, niin huomaan automaattisesti kayttavani perinaisellisia keinoja, eli keimailen hanelle, puhun ja katson silla tietylla tavalla jonka tiedan saavan hanet kuumaksi, elehdin, halailen suukottelen, niin ei ole koskaan viesti ollut menematta suoraan perille ja sen tuntee miehen etumuksesta!

hankin tekee aloitteen aikalailla samoin, eli hemmottelee minua, puhelee herttaisia, suukottelee, halailee, siita se sitten lahtee, eli viettely ja hellyys ovat ne keinot etta kumpikin paasee moodiin. ei sita sen enempaa koskaan ole tarvinnut kelata tai pohtia.